Μέσα, οι τρεις αρχηγοί της
κυβέρνησης συζητούσαν για την… «ανάπτυξη»!
Έξω, χιλιάδες πολίτες στα όρια της εξαθλίωσης, συνωστίζονταν για μια σακούλα πορτοκάλια.
Μέσα, συζητούσαν "μέτρα για την ανεργία".
Έξω, επιστράτευσαν για δεύτερη φορά εργαζόμενους, επιβεβαιώνοντας ότι δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια κοινοβουλευτική χούντα.
Μέσα, συζητούσαν για "το σύγχρονο φορολογικό νομοσχέδιο". >>>
Έξω, 30% των Ελλήνων είναι άνεργοι, η εξαθλίωση είναι καθημερινή ατζέντα, οι αυτοκτονίες ημερήσια διάταξη.
Μέσα, διαπίστωναν "τόνωση της αγοράς".
Έξω, χιλιάδες πολίτες στα όρια της εξαθλίωσης, συνωστίζονταν για μια σακούλα πορτοκάλια.
Μέσα, συζητούσαν "μέτρα για την ανεργία".
Έξω, επιστράτευσαν για δεύτερη φορά εργαζόμενους, επιβεβαιώνοντας ότι δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια κοινοβουλευτική χούντα.
Μέσα, συζητούσαν για "το σύγχρονο φορολογικό νομοσχέδιο". >>>
Έξω, 30% των Ελλήνων είναι άνεργοι, η εξαθλίωση είναι καθημερινή ατζέντα, οι αυτοκτονίες ημερήσια διάταξη.
Μέσα, διαπίστωναν "τόνωση της αγοράς".
Έξω, μεγαλοεπιχειρηματίες απειλούσαν δημοσιογράφους επειδή
αποκαλύπτουν το ρόλο τους.
Όλο και πιο καθαρά η
τρικομματική χούντα δείχνει τις άγριες διαθέσεις της: διάλυση της κοινωνίας,
τσουνάμι αυταρχισμού και απολυταρχίας, περισσότεροι και σκληρότεροι φόροι,
κατάργηση κάθε εργατικού δικαιώματος, ασέλγεια σε βάρος κάθε δημοκρατικής
ελευθερίας. Με στρατιωτική συνέπεια εφαρμόζουν το σχέδιο της τρόικας για την
εξόντωση του λαού, με δουλική υποταγή για τη δημιουργία ενός κόσμου φτιαγμένου
αποκλειστικά και μόνο για το κεφάλαιο.
Θα κάνουν πολλές τέτοιες
συνάξεις, εάν τα απλωμένα χέρια, που χτες επαιτούσαν για μια σακούλα
τρόφιμα, δε γίνουν γροθιές για να απαιτήσουν τη ζωή που τους κλέβουν οι τρεις
υπηρέτες του κεφαλαίου και της τρόικας.
Εάν η Αριστερά δεν σηκώσει το
γάντι της σύγκρουσης, οι τρεις αρχηγοί θα μπορούν ανενόχλητοι να επιστρατεύουν
μια ολόκληρη κοινωνία στα στρατόπεδα συγκέντρωσης της κερδοφορίας του κεφαλαίου
και των τραπεζών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ