Η γιάφκα, ανήκει στη "Συνομωσία Πυρήνων του Γερμανοτσολιά" !!!
Τα μέλη της οργάνωσης, ανήκουν ΟΛΑ στον ...Εξουσιαστικό χώρο...!!!
Φωτογραφία -ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ- του ΝΕΟΥ "Τοξοβόλου".
Όποιος τον συλλάβει... >>>
...μπορεί άνετα, να τον "σπάσει" στο ξύλο...!
Το Photoshop το ξέρουμε και το δουλεύουμε.
Και καλά, άμα λάχει, όχι όπως οι μπάτσοι...
Θα σου τον κάνουμε "κούκλο" μετά, για τη ...φωτογράφηση...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου