Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Φόρος στα Καλάσνικοφ

γράφει ο pitsirikos
Σε βαρύ κλίμα διεξήχθη η συνάντηση των τριών τελειωμένων αρχηγών, αφού έχουν αντιληφθεί πως πάνε για Photoshop. Βασικό θέμα της συνάντησης ήταν η φορολογία των ακινήτων, αφού έχουν και οι τρεις ακίνητα και δεν μπορούν να τα πουλήσουν ή, έστω, να πάρουν τα νοίκια.
Εκτός από τη φορολογία των ακινήτων, προβληματισμό προκαλούν και τα βασανιστήρια των αστυνομικών στους 4 αναρχικούς στην Κοζάνη αλλά ο Αντώνης Σαμαράς ενημέρωσε τον Βενιζέλο και τον Κουβέλη πως τα δυο θέματα συνδέονται, αφού η κυβέρνηση ήθελε να περάσει μήνυμα στους ιδιοκτήτες ακινήτων πως όποιος ιδιοκτήτης αρνηθεί να πληρώσει τον φόρο θα συλλαμβάνεται >>>




και οι αστυνομικοί θα τον πλακώνουν στα μπουνίδια και τα κλωτσίδια.

Η συζήτηση στράφηκε και γύρω από την αλλοίωση των φωτογραφιών των βασανισθέντων αναρχικών και ο Φώτης Κουβέλης –πιστός στις αριστερές καταβολές του- ζήτησε να καταδικαστεί το Photoshop απ’ όπου κι αν προέρχεται.
Ο Αντώνης Σαμαράς τόνισε πως αισθάνεται όπως ακριβώς οι γονείς των αναρχικών -που δήλωσαν περήφανοι για τα παιδιά τους- αλλά αυτός είναι περήφανος για τους μπάτσους που τους θεωρεί δικά του παιδιά επειδή είναι φασίστας.
Ο Ευάγγελος Βενιζέλος είχε μόνο καλά λόγια να πει για το Photoshop, αφού είναι το μόνο που μπορεί να τον κάνει να μην δείχνει τόφαλος και γουρουνόφατσα.

Τελικά, οι τρεις αρχηγοί συμφώνησαν με την υπεύθυνη πρόταση του Φώτη Κουβέλη να υπάρξει σταδιακή απαγκίστρωση από το Photoshop.
Σε μια προσπάθεια να βρεθούν χρήματα χωρίς να φορολογηθεί η αναπνοή, Σαμαράς, Βενιζέλος και Κουβέλης αποφάσισαν να φορολογηθούν τα Καλάσνικοφ, μπας και καταφέρουν να γλιτώσουν.

Η αρχική σκέψη ήταν να φορολογηθούν οι πολίτες από το πρώτο Καλάσνικοφ που έχουν στην κατοχή τους αλλά, τελικά, επικράτησε η πιο ψύχραιμη άποψη του Ευάγγελου Βενιζέλου να φορολογηθούν οι πολίτες από το δεύτερο Καλάσνικοφ, αφού το Καλάσνικοφ είναι πια είδος πρώτης ανάγκης και όλοι έχουμε από ένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ