ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΚΡΑΤΟΣ & ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΤΟΥ
δικαίου μέχρι τη λεγόμενη τρομοκρατία, τη μετανάστευση και τις λαϊκές-εργατικές αντιστάσεις, είχαμε και την άγρια κακοποίηση και τα βασανιστήρια απέναντι στους τέσσερις νεαρούς συλληφθέντες που κατηγορούνται για συμμετοχή στη ληστεία τράπεζας στην Κοζάνη. Και παράλληλα είχαμε και τη δημοσίευση στα ΜΜΕ και στο διαδίκτυο, φωτογραφιών με τα κακοποιημένα πρόσωπά τους, ύστερα από εισαγγελική απόφαση.
Το
ΚΚΕ(μ-λ) καταγγέλλει απερίφραστα τόσο το βασανισμό
και την άγρια κακομεταχείριση των κατηγορούμενων, όσο και την ωμή
επίδειξη των
βασανιστηρίων αυτών. Το ΚΚΕ(μ-λ)
καταγγέλλει την προσπάθεια νομιμοποίησης στις λαϊκές συνειδήσεις
και αποδοχής τέτοιων
μεθόδων οι οποίες -διόλου τυχαία- έχουν και επιλεκτική εφαρμογή. Η
εικόνα των
τεσσάρων κακοποιημένων νεαρών είναι μια ακόμη ωμή επίδειξη του τι
είναι ικανοί
να κάνουν οι μηχανισμοί κρατικής καταστολής. Είναι μια ακόμη
«υπενθύμιση» σε
όσους διατηρούν και την παραμικρή αμφιβολία ότι το αστικό κράτος
είναι
αμείλικτο και αδιαφορεί πλήρως για τα δημοκρατικά δικαιώματα και
τις
ελευθερίες.
Και
απέναντι
σε αυτό το κράτος και τους μηχανισμούς του η απάντηση δεν μπορεί
να είναι άλλη
από την ενίσχυση των μαζικών λαϊκών-εργατικών αγώνων, από τη
συγκρότηση ενός πλατιού
μαζικού μετώπου αντίστασης και πάλης για την ανατροπή της βάρβαρης
επίθεσης και
των καθημερινών της εκφράσεων. Οι λογικές και πρακτικές που θέλουν
να
προσδώσουν πολιτικά χαρακτηριστικά σε ληστείες τραπεζών και άλλες
παρόμοιες
ενέργειες που γίνονται στο «όνομα του λαϊκού κινήματος», αλλά μακριά από τη λογική συγκρότησης λαϊκού
κινήματος, όχι μόνο δεν αποτελούν απάντηση στην επίθεση του
συστήματος, αλλά
χρησιμοποιούνται από αυτό προκειμένου να επιταχύνει και να
εντείνει την επίθεσή
του στο λαό.
Το
ΚΚΕ(μ-λ) καλεί το λαό να καταδικάσει το κλίμα
φασιστικοποίησης και τρομοκρατίας. Γιατί πραγματικός στόχος είναι
ο ίδιος και
τα δικαιώματά του. Το μήνυμα που θέλουν να στείλουν τα επιτελεία
και οι
μηχανισμοί του συστήματος ότι μπορούν ανενόχλητοι να επιδίδονται
σε ξυλοδαρμούς
και σε βασανιστήρια, με λογική και πρακτική τύπου «Γκουαντάναμο»
δεν πρέπει να
βρει ανοιχτά αυτιά.
Να μην τους αναγνωρίσουμε κανένα τέτοιο «δικαίωμα».
Να μην τους αναγνωρίσουμε κανένα τέτοιο «δικαίωμα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ