Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

ΟΗΕ: Πλήρης δικαίωση των θέσεων ...Σαμαρά !!!

...το 2011 όμως, όταν ο Αντωνάκης Κομανέτσης ήταν ...Αντιμνημονιακός !!!
ΔΕΙΤΕ πως πανηγυριζαν τότε, στη ΝΔ:  
23 Ιουνίου 2011 Έκθεση ΟΗΕ: Πλήρης δικαίωση των θέσεων Σαμαρά 
Η ετήσια έκθεση του ΟΗΕ για την παγκόσμια κοινωνική κατάσταση επιβεβαιώνει πανηγυρικά το σύνολο της κριτικής που ασκεί η Νέα Δημοκρατία. Σε αυτήν καταδικάζεται με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο η μονομέρεια των πολιτικών λιτότητας, όπως αυτή του Μνημονίου...
Άπαιχτο ! το τιτλοφορεί η cristina κι έχει απόλυτο δίκιο...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ολόκληρη την ανάρτηση στο justiceforgreece

Δεν υπάρχουν σχόλια: