Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Χωρίς επίδομα τρίτεκνοι και πολύτεκνοι !

Περίπου 420.000 τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες δεν έχουν πάρει από 1/1/2013 το ειδικό επίδομα τέκνου και το επίδομα στήριξης ! 
Η αιτία, όπως αποκαλύπτει η εφημερίδα Ελεύθερος Τύπος, είναι ότι τα υπουργεία Εργασίας και Οικονομικών δεν έχουν καθορίσει τις διαδικασίες βάσει των οποίων θα χορηγείται το επίδομα ! 
Σύμφωνα με την εφημερίδα δεν έχει καθοριστεί ούτε εάν το επίδομα θα δίδεται ανά μήνα ή δίμηνο, ούτε από ποιον θα καταβάλλεται, αν θα καταβάλλεται δηλαδή από τον ΟΓΑ ή το υπουργείο Οικονομικών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: