Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Οι Γερμανοτσολιάδες και το ΕΣΡ τους, θα "επιστρατεύσουν" και ...τα ξένα ΜΜΕ;

Γράφαμε -υπερβολικά και λαϊκίστικα όπως πάντα- στις 26 Ιανουαρίου:
"Σίγουρα, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Χούντα... Να μην αδικούμε και τις Χούντες, δηλαδή... ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΤΟ ΕΣΡ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΑΣΤΕΓΟΥΣ και "ευρισκομένους σε κατάσταση κοινωνικής εξαθλίωσης ή ενδείας" !!! Το επόμενο στάδιο δηλαδή, είναι ή η ...Σπιναλόγκα ή τα ...κρεματόρια !" ΕΔΩ.  
Τώρα που όλα τα ξένα ΜΜΕ προβάλλουν τη φτωχοποίηση και εξαθλίωση των Ελλήνων τι θα κάνει το ΕΣΡ των Γερμανοτσολιάδων; Θα ρίξει ...πρόστιμα; 
Κι οι ίδιοι οι Γερμανοτσολιάδες, τι θα πούν; 
Ότι "δυσφημίζεται" η χώρα και "χτυπιέται" ο τουρισμός, επειδή ...κλείνουν τα λιμάνια οι ναυτεργάτες; 'Η θα επιτάξει - επιστρατεύσει, τα ξένα ΜΜΕ;;;  
ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΞΕΝΑ ΜΜΕ >>>





Εικόνες της απόγνωσης και της καταβαράθρωσης του βιοτικού επιπέδου των Ελλήνων 
πληθαίνουν και προκαλούν την έκπληξη των διεθνών ΜΜΕ. 
Οι φωτογραφίες με υψωμένα χέρια πολιτών, που συνωστίζονταν έξω από το υπουργείο Ανάπτυξης, προκειμένου να πάρουν μία δωρεάν τσάντα με τρόφιμα έκαναν τον γύρο του κόσμου.
Η βρετανική εφημερίδα Guardian ανέδειξε σε φωτογραφία της ημέρας την εικόνα της Λουϊζας Γουλιαμάκη από τον συνωστισμό. «Η φωτογραφία τραβάει την προσοχή μας στα χάλια του ελληνικού λαού» σχολίασε η εφημερίδα.



Το πρακτορείο ειδήσεων Reuters με εκτενές ρεπορτάζ αναφέρθηκε στην οικονομική κατάσταση των Ελλήνων που αντιμετωπίζουν την ύφεση για έκτο χρόνο και την ανεργία σε επίπεδα ρεκόρ. «Εκατοντάδες άνθρωποι σπρώχνονταν για δωρεάν λαχανικά που μοίρασαν αγρότες σε μία συμβολική διαμαρτυρία την Τετάρτη, ποδοπατώντας έναν άνθρωπο και προκαλώντας κατακραυγή για την αυξανόμενη απόγνωση που δημιουργήθηκε από την οικονομική κρίση» σημειώνει το πρακτορείο ειδήσεων.



«Οι εικόνες Ελλήνων να μαλώνουν για φαγητό προκαλεί νέο θυμό για τα μέτρα λιτότητας» είναι ο τίτλος του δημοσιεύματος της HuffingtonPost, που δημοσιεύει φωτογραφικό ρεπορτάζ από την Ελλάδα με ανθρώπους να ζητούν δωρεάν λίγα τρόφιμα και άλλους να κόβουν ξύλα προκειμένου να ζεσταθούν.



Τα δημοσιεύματα και οι φωτογραφίες αναπαρήχθησαν από τα διεθνή ΜΜΕ, όπως το αμερικανικό δίκτυο NBC.




«Περισσότεροι φόροι λιγότερη θέρμανση» είναι ο τίτλος του ρεπορτάζ της βρετανικής εφημερίδας New York Times. Η ρεπόρτερ της εφημερίδας παρουσίασε τηλεοπτικά τις εικόνες των οικογενειών που προσπαθούν να ζεσταθούν με ξύλα εξαιτίας της οικονομικής κρίσης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ