Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Το ΤΕΕ/ΤΚΜ για την επίθεση στις Σκουριές και τη ΜΠΕ για το χρυσό...

Στην απόλυτη καταδίκη της επίθεσης που σημειώθηκε σε βάρος των εγκαταστάσεων της εταιρίας «Ελληνικός Χρυσός ΑΕ» στις Σκουριές Χαλκιδικής, προχωρά το ΤΕΕ/ΤΚΜ.   
Παράλληλα υπενθυμίζει ότι πρότεινε να μην γίνει δεκτή η ΜΠΕ (για το χρυσό) καθώς δεν πληρούσε βασικούς όρους.  
"Το ΤΤΕ/ΤΚΜ, Θεωρεί απαράδεκτη τη συγκεκριμένη ενέργεια, η οποία έθεσε σε κίνδυνο ζωές εργαζόμενων και κατέστρεψε τμήμα του εξοπλισμού της εταιρίας. Το ΤΕΕ/ΤΚΜ υπογραμμίζει ότι σε μία δημοκρατική χώρα >>>





υπάρχουν άλλοι τρόποι διεκδίκησης και σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογούνται βιοπραγίες.
 
Κύριο μέλημα του Επιμελητηρίου είναι τόσο η προσέλκυση και υλοποίηση επενδύσεων όσο και η ορθή διαχείριση και προστασία του περιβάλλοντος. 

Το ΤΕΕ/ΤΚΜ, ως επιστημονικός σύμβουλος της Πολιτείας, έχει με σαφήνεια τοποθετηθεί στο ζήτημα της εξόρυξης χρυσού από την εταιρία «Ελληνικός Χρυσός ΑΕ». Συγκρότησε Ομάδα Εργασίας, τα μέλη της οποίας ασχολήθηκαν με το θέμα της σύνταξης της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων. 

Το ΤΕΕ/ΤΚΜ –βασιζόμενο στο πόρισμα της Ομάδας Εργασίας- πρότεινε να μην γίνει δεκτή η ΜΠΕ καθώς δεν πληρούσε βασικούς όρους
Ωστόσο, η Πολιτεία προχώρησε στην έγκρισή της και δρομολόγησε όλες τις νόμιμες διεργασίες για την υλοποίηση της εξόρυξης χρυσού."
 
Από το Γραφείο Τύπου του ΤΕΕ/ΤΚΜ
Τα Δελτία Τύπου του ΤΕΕ/ΤΚΜ καταχωρούνται στην ιστοσελίδα του Τμήματος, www.tkm.tee.gr, στο link , Οργάνωση Υπηρεσιών/Γραφείο Τύπου 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ