Κάτι παίρνει και τον "χαλάει"... δεν εξηγείται αλλοιώς η χθεσινή δήλωση του:
"Άν δεν είχαν ρίξει την κυβέρνηση Μητσοτάκη (1990 - 1993)
"Άν δεν είχαν ρίξει την κυβέρνηση Μητσοτάκη (1990 - 1993)
και την άφηναν να ολοκληρώσει το έργο
της... δεν θα είχαμε φτάσει σε αυτό το σημείο" !!!!!!!!!!!!!!
Εκείνη την εποχή βέβαια ο Simos ήταν "γλάστρα" στην εκπομπή της Ρούλας Κορομηλά "Βravisimo" ή αλλοιώς "bravo Simo".
Δικαιολογημένα λοιπόν δεν θυμάται ότι αυτός που έριξε την κυβέρνηση Μητσοτάκη, δεν ήταν ο ...ΣΥΡΙΖΑ αλλά ο ...Σαμαράς !
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου