Στη δημοσκόπηση της Pulse RC για την εβδομαδιαία εφημερίδα «6μέρες» ο ΣΥΡΙΖΑ συγκεντρώνει στην πρόθεση ψήφου το 20% της προτίμησης έναντι 19,5% της ΝΔ. Τρίτη έρχεται η Χρυσή Αυγή με 12% και ακολουθεί το ΠΑΣΟΚ με 7%. Το ΚΚΕ και οι Ανεξάρτητοι Έλληνες βρίσκονται στην πέμπτη θέση με 5% αντίστοιχα και η ΔΗΜΑΡ με 3,5%.
«Άλλο κόμμα» απαντά το 5,5% των ερωτηθέντων ενώ η αδιευκρίνιστη ψήφος φτάνει στο 10%.
Σε υψηλά επίπεδα κινείται και το λευκό/αποχή που φτάνει στο 12,5%. >>>
ο ΣΥΡΙΖΑ φτάνει στο 23% και η ΝΔ στο 22,5%.
Ακολουθεί η Χρυσή Αυγή με 13,5% και το ΠΑΣΟΚ με 8%.
Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες και το ΚΚΕ συγκεντρώνουν από 5,5% και η ΔΗΜΑΡ 4%.
Στο ερώτημα ποιος είναι καταλληλότερος για πρωθυπουργός,
το 30% απαντάει πως είναι ο Αντ. Σαμαράς,
22% των ερωτηθέντων επιλέγει
τον Αλ. Τσίπρα,
44% «κανένας από τους δύο» και 4% «δεν γνωρίζω, δεν
απαντώ».
=================================
=================================
=================================
Στη δεύτερη δημοσκόπηση της εταιρείας «Μetrisi» για την εφημερίδα «Παραπολιτικά» ο ΣΥΡΙΖΑ προηγείται στην πρόθεση ψήφου με βραχεία κεφαλή στο 0,4% έναντι της ΝΔ. Πιο συγκεκριμένα ο ΣΥΡΙΖΑ συγκεντρώνει ποσοστό 21,5%, με τη ΝΔ να ακολουθεί με 21,1%.
Τρίτο κόμμα είναι με 9,2% η Χρυσή Αυγή, ακολουθεί το
ΠΑΣΟΚ με 6,2%, 5,6% η ΔΗΜΑΡ, 5,5% οι Ανεξάρτητοι Έλληνες και 5,4% το
ΚΚΕ.
Στην «παράσταση νίκης» και στη ερώτηση «ποιο κόμμα πιστεύετε ότι θα κερδ΄σιει τις εκλογές», ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ συγκεντρώνουν το ίδιο ποσοστό, 30,9%, «άλλο κόμμα» απαντάει το 5,2% των ερωτηθέντων και «ΔΓ/ΔΑ» το 32,9.
Στο ερώτημα ποιος είναι «καταλληλότερος για πρωθυπουργός», το 40,2% απαντάει πως είναι ο Αντ. Σαμαράς, 25% των ερωτηθέντων επιλέγει τον Αλ. Τσίπρα, 31,6% «κανένας» και 3,2% απαντάει πως «δεν γνωρίζω, δεν απαντώ».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ