"Υπαρκτός ο κίνδυνος διάλυσης της Ευρωζώνης"
Σχολιάζοντας χθες τις συναντήσεις της κυβέρνησης με την τρόικα, ο ΣΥΡΙΖΑ
έκανε λόγο για συζήτηση τώρα εκ μέρους της περί... τέταρτου μνημονίου. Κατηγορώντας
την κυβέρνηση πως δεν διαπραγματεύεται επί της ουσίας, αλλά επιχειρεί
μόνο να πάρει «επικοινωνιακές ανάσες», σημειώνει πως «οι όποιες
καθυστερήσεις, διαφοροποιήσεις, μεταθέσεις, εντάσσονται στο ίδιο
μνημονιακό πλαίσιο λιτότητας, εξυπηρετούν στόχους εσωτερικής
κατανάλωσης, χωρίς να αμφισβητούν το ίδιο, ούτε κατʼ ελάχιστο».
Κατόπιν
τούτου, στην Κουμουνδούρου εκτιμούν πως το μόνο που >>>
μπορεί να προσφέρει
μία τέτοια κυβέρνηση είναι «να φύγει μία ώρα αρχύτερα»,
αντιπαραβάλλοντας την ανάγκη για μία κυβέρνηση προσηλωμένη στις
κοινωνικές ανάγκες και «αποφασισμένη να χαράξει ένα νέο δρόμο ανόρθωσης,
ελπίδας και προοπτικής».
Σε αυτό το πλαίσιο, αναμένεται να
κινηθεί στην ομιλία του σήμερα σε συγκέντρωση εργαζομένων του ΟΣΕ ο
Αλέξης Τσίπρας, μετά από συνάντηση που θα έχει με την Πανελλήνια
Ομοσπονδία Σιδηροδρόμων Ελλάδας στις 11.30 το πρωί.
Την ίδια
στιγμή, για μη βιώσιμο ευρωσύστημα ως έχει στην παρούσα φάση, μιλούν
κορυφαία στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, προειδοποιώντας ουσιαστικά ότι η χώρα θα
πρέπει να είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει και τυχόν διάλυση της ευρωζώνης.
Προτρέπουν έτσι την Κουμουνδούρου στην εκπόνηση σχεδίου για... παν
ενδεχόμενο.
«Ο κίνδυνος διάλυσης της Ευρωζώνης είναι υπαρκτός
καθώς η εμμονή στο δόγμα Μέρκελ καταστρέφει τον ευρωπαϊκό Νότο και
οξύνει τις δομικές στρεβλώσεις της Ευρωζώνης. Η κυβέρνηση δεν
αντιλαμβάνεται αυτό τον κίνδυνο. Έχει προσδεθεί στο άρμα Μέρκελ και δεν
μελετά κανένα εναλλακτικό πιθανό σενάριο.
Η χώρα μας θα έπρεπε, με
ευθύνη της κυβέρνησής της και αξιοποιώντας τα “καλύτερα μυαλά”, να
εξετάζει και να προετοιμάζεται για να αντιμετωπίσει, με σχέδιο και
συμμαχίες, μια διαλυτική κρίση της Ευρωζώνης, που κανείς δεν αποκλείει
πλέον.
Εμείς πάντως το κάνουμε, με σοβαρότητα και χωρίς τυμπανοκρουσίες»
υποστήριξε χαρακτηριστικά ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ
Δημήτρης Παπαδημούλης σε χθεσινή του συνέντευξη στη Realnews.
Στο
ίδιο μήκος κύματος και ο αντιπρόεδρος της Βουλής Γιάννης Δραγασάκης.
«Είμαστε αντίθετοι τόσο σε μια νεοφιλελεύθερη Ευρώπη όσο και στην
επιστροφή σε μια Ευρώπη των εθνικών περιχαρακώσεων και ανταγωνισμών του
παρελθόντος.
Η ιστορική πρόκληση, με την έννοια αυτή, δεν είναι η
επιστροφή στα εθνικά νομίσματα αλλά η συμβολή μας στην ανατροπή ενός
συντηρητικού, νεοφιλελεύθερου και γερμανοκεντρικού σχεδίου για την
Ευρώπη, που, αν επικρατήσει, θα μας «κυνηγά» είτε μέσα είτε έξω από το
ευρώ, και εμάς και άλλους λαούς, συμπεριλαμβανομένου και του γερμανικού
λαού.
Από εκεί και πέρα, όπως ήδη είπα, πρέπει να είμαστε έτοιμοι για
κάθε ενδεχόμενο, ακόμη και για ενδεχόμενα που υπερβαίνουν τις δικές μας
επιλογές ή επιθυμίες», υποστήριξε...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ