προβοκατορας: Πανηγυρίζουν από χθες, τα έμισθα παπαγαλάκια της eldorado για την προφυλάκιση των 2 κατοίκων της Ιερισσού. Με "καμάρι" μάλιστα, "παίζουν" το βίντεο-ρεπορτάζ της δημοσιοκάφρου Καραμήτρου στο κανάλι των εργολάβων, όπου παρουσιάζονται τα τρομερά "κακουργηματικά" στοιχεία, που προέκυψαν για τους 2. Κάνουν καλό βέβαια. Γιατί έτσι, κατ' αρχήν ξεφτιλίζονται εντελώς τα ίδια και ταυτόχρονα, ξανα-προβάλλουν τη "γύμνια" των κατασκευασμένων κατηγοριών...
Διαβάστε λοιπόν, με τι στοιχεία προφυλακίζουν κατηγορούμενους: >>>
Πρώτον,
γιατί οι περισσότεροι είχαν κλείσει τα τηλέφωνά τους εκείνη τη νύχτα και τα άνοιξαν την επομένη !
Δεύτερον,
γιατί τέσσερις άλλαξαν συσκευές !
Τρίτον,
γιατί ένας πήγε με τη γυναίκα του στην εκκλησία και δέχτηκε κάπου 14 τηλεφωνήματα από τη μητέρα του, η οποία τον έψαχνε από το προηγούμενο βράδυ και ανησυχούσε. !
Τέταρτον,
γιατί ένας 26χρονος είχε τα γενέθλιά του και εκείνη τη νύχτα έκλεισε... το τηλέφωνο νωρίς και πήγε και κοιμήθηκε, αντί να βγει έξω και να διασκεδάσει !!!
"Είναι δυνατόν; " , αναρωτιέται η δαιμόνια ρεπόρτερ του MEGA.
Αν είναι δυνατόν!!! ...
γιατί οι περισσότεροι είχαν κλείσει τα τηλέφωνά τους εκείνη τη νύχτα και τα άνοιξαν την επομένη !
Δεύτερον,
γιατί τέσσερις άλλαξαν συσκευές !
Τρίτον,
γιατί ένας πήγε με τη γυναίκα του στην εκκλησία και δέχτηκε κάπου 14 τηλεφωνήματα από τη μητέρα του, η οποία τον έψαχνε από το προηγούμενο βράδυ και ανησυχούσε. !
Τέταρτον,
γιατί ένας 26χρονος είχε τα γενέθλιά του και εκείνη τη νύχτα έκλεισε... το τηλέφωνο νωρίς και πήγε και κοιμήθηκε, αντί να βγει έξω και να διασκεδάσει !!!
"Είναι δυνατόν; " , αναρωτιέται η δαιμόνια ρεπόρτερ του MEGA.
Αν είναι δυνατόν!!! ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ