Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Η ανάπτυξη ξεκίνησε από την Εθνική και την Eurobank

γράφει ο pitsirikos
Με μεγάλη επιτυχία ξεκίνησαν οι συνομιλίες της Τρόικας με την κυβέρνηση, αφού η Εθνική Τράπεζα και η Eurobank δεν συγχωνεύονται αλλά περνούν στο Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας και κρατικοποιούνται. 
Η Εθνική και η Eurobank γίνονται κρατικές και θα ανήκουν στο γερμανικό κράτος. Όπως όλη η χώρα.
Τα στελέχη της Τρόικας είπαν στον Αντώνη Σαμαρά πως είχε δίκιο ο ΣΥΡΙΖΑ που είχε προτείνει την κρατικοποίηση των τραπεζών και πρέπει να ξεκινήσουν από την Εθνική και την Eurobank. >>>





Ο Αντώνης Σαμαράς μίλησε και με τον Θεό, ο οποίος του είπε να πάει στο διάολο γιατί του τα έχει κάνει μπαλόνια από τότε που έγινε πρωθυπουργός.

Δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας για την κρατικοποίηση της Εθνικής και της Eurobank, αφού –σε αντίθεση με την Κύπρο- δεν έχουν καταθέσεις στις δυο τράπεζες Ρώσοι, οπότε όλη τη χασούρα θα την πληρώσουν οι Έλληνες.
Η ακύρωση στη συγχώνευση της Εθνικής με την Eurobank θα δώσει την ευκαιρία στη Eurobank να γίνει ο τέταρτος πόλος, αν και μάλλον η Eurobank θα γίνει κώλος.

Πάντως, είναι εντυπωσιακό πως τρία χρόνια σώζουν τις τράπεζες και αυτές δεν σώζονται με τίποτα.
Σε μια προσπάθεια να μην ναυαγήσει η συγχώνευση των δυο τραπεζών, ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας είπε στα στελέχη της Τρόικας «Μην μας πιέζετε άλλο. 
Αν θέλετε και άλλα μέτρα, πάρτε τα κλειδιά της Eurobank και δώστε τα στον Τσίπρα.».

Μετά τις άσχημες εξελίξεις, ο Γιάννης Στουρνάρας δήλωσε κατηγορηματικά πως οι καταθέσεις των Ελλήνων είναι απολύτως ασφαλείς, με την προϋπόθεση να είναι στο εξωτερικό.
Επίσης, ο Γιάννης Στουρνάρας τόνισε πως δεν υπάρχει κίνδυνος κατάρρευσης του Χρηματιστηρίου, αφού το Χρηματιστήριο έχει καταρρεύσει εδώ και καιρό.

Για τις καταθέσεις στην Eurobank δεν υπάρχει κανένας φόβος, αφού η κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο να την ενώσει με τον ΟΠΑΠ και να βάλει δελτία ΠΡΟΠΟ μέσα στα υποκαταστήματα, ώστε όσοι πελάτες της Eurobank κερδίζουν 13άρι να μπορούν να πάρουν τις καταθέσεις τους, ενώ οι υπόλοιποι θα πηγαίνουν στον κουβά.

Μπροστά στον κίνδυνο bank run, η κυβέρνηση σκέφτηκε να απαγορεύσει την ανάληψη καταθέσεων πάνω από 10 ευρώ και τη μεταφορά χρημάτων στο εξωτερικό αλλά μετά θυμήθηκαν πως δεν υπάρχουν και πολλά χρήματα στις τράπεζες -αφού τα πήραν όλα με τα χαράτσια- οπότε δεν υπάρχει λόγος να γίνει κούρεμα των καταθέσεων και δεν θα την πατήσουμε σαν τους Κύπριους που πιάστηκαν κορόιδα.

Οπωσδήποτε, αν υπάρχει Έλληνας που έχει ακόμα τις καταθέσεις του σε ελληνική τράπεζα, δεν πρέπει να μας απασχολεί ιδιαίτερα γιατί πρέπει να είναι εντελώς καθυστερημένος.
Οι εξελίξεις στον τραπεζικό τομέα απομακρύνουν οριστικά τον κίνδυνο επιστροφής στη δραχμή, αφού θα επιστρέψουμε κατευθείαν στην ανταλλακτική οικονομία.

(Δεν μπορεί να είμαι ο μόνος που έχει παρατηρήσει πως στην Ελλάδα έχουν ήδη συμβεί όλα αυτά -κατάρρευση του τραπεζικού τομέα, τεράστια ανεργία κλπ-, με τα οποία «κινδυνεύαμε» αν οι κυβερνήσεις έλεγαν «όχι» στα Μνημόνια. Και συνεχίζουμε! Ευρώ ή θάνατος!)

Τώρα, υπάλληλοι και καταθέτες είναι ασφαλείς. 
Να κοιτάξουν να βοηθήσουν και τον Λάτση.)
(Στις 14 Ιουλίου 2011, έγραφα για το νέο καταθετικό προϊόν της Eurobank: το «Eurobank Στρώμα».)
(Και τον μακρινό και ανέμελο Μάιο του 2008, έγραφα «Είστε να κλείσουμε μια τράπεζα;». Δεν θέλατε να κλείσουμε εμείς τις τράπεζες. Δεν πειράζει, τώρα τις  κλείνουν άλλοι.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ