Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Oι εντιμοτατοι φιλοι του...

Η σαρα η μαρα και το κακο συναπαντημα εδωσαν ραντεβου το απογευμα της Πεμπτης στη Μεγαλη Βρετανια για να τιμησουν τον ΜEGAλο αβανταδορο τους που παρουσιασε το βιβλιο του με τιτλο «Ο ψυχρός εμφύλιος». Και ποιος δεν ηταν εκει... απο τον Στουρναρα και τον Μητσοτακη μεχρι τον Κουβελη και την Δαμανακη
Ολος ο ανθος του πολιτικου υποκοσμου. Ν.Μπακογιάννη Γ. Βαρβιτσιώτης, Γ. Παπαθανασίου, Ν. Δένδιας, Μ. Βορίδης, Κ. Χατζηδάκης, Α. Ψυχάρης, Φ. Πάλλη-Πετραλιά, Ζ. Μακρή, Μ. Ανδρουλάκης, Μ. Χρυσοχοίδης, Α. Λοβέρδος, Π. Κουκουλόπουλος, Χ. Πρωτόπαππας, >>>
 




Φ. Σαχινίδης, Κ. Λαλιώτης, Α. Ψυχάρης, Φ. Πάλλη-Πετραλιά, Ζ. Μακρή, Μ. Ανδρουλάκης, Μ. Χρυσοχοίδης, Α. Λοβέρδος, Π. Κουκουλόπουλος, Χ. Πρωτόπαππας, Φ. Σαχινίδης, Κ. Λαλιώτης, Μ. Ρεπούση, Σ. Λυκούδης, Άννα Νταλάρα, Π. Παναγιώτου, Α. Λυκουρέζος, Ν. Καραμούζης. ηταν μερικοι απο τους επιτιμους καλεσμενους.  
Πραγματικη εθνικη ελλαδος  ταγματασφαλιτων.  
Γαμω την καταντια μας.
Αυτοι να κυκλοφορουν ανενοχλητοι κι εμεις κλεισμενοι στα σπιτια μας περιμενοντας καθε Παναγοπουλο να αποφασισει ποτε θα βολταρουμε για ακομη μια φορα μεγενθυνοντας την ξεφτιλα μας. 


1 σχόλιο:

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ