Ανεπανάληπτη πολιτική "κομπίνα" με πρωτοβουλία του ΠΑΣΟΚ -του και
συνταγματολόγου Ευ. Βενιζέλου- για να μην αποφανθεί ποτέ η Βουλή για το
"μαύρο" στην ΕΡΤ και το ίδιο να μην έρθει σε δύσκολη θέση.
Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, βάσει
της οποίας έκλεισε η ΕΡΤ και η οποία επέτρεπε στον υπουργό Οικονομικών
να σφραγίζει όποιον δημόσιο φορέα θέλει, ήταν να συζητηθεί σήμερα, αλλά η
συζήτηση ακυρώθηκε διά παντός.
Παρ' ότι η ΠΝΠ δεν θα κυρωθεί από τη
Βουλή ποτέ, τα νομικά αποτελέσματά της παραμένουν!
Θάβουν οριστικά τη λίστα Λαγκάρντ
Για δεύτερη φορά Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ κουκουλώνουν τη λίστα Λαγκάρντ, με ορατό τον κίνδυνο παραγραφής των αδικημάτων. >>>
Η μόνη διαφορά τώρα είναι ότι ο Αντ. Σαμαράς βρίσκεται στη θέση του Γ. Παπανδρέου και ο Γ. Στουρνάρας σε αυτήν του Γ. Παπακωνσταντίνου, ενώ κεντρικό πρόσωπο και στις δύο κυβερνήσεις παραμένει ο Ευ. Βενιζέλος.
Όπως αποκαλύπτει η ΑΣΚΙ Εφοριακών, το ΣΔΟΕ μεταβίβασε την έρευνα στις κατά τόπους εφορίες (!), που ούτε την τεχνογνωσία ούτε τις αρμοδιότητες έχουν γι' αυτού του είδους τους ελέγχους.
Επιπλέον η Siemens προχωρά σε νέες απολύσεις καταστρατηγώντας τη συμφωνία συμβιβασμού με το Δημόσιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ