Δηλαδή, την μετατροπή της, από Παράδεισο σε κόλαση με την
αλόγιστη επέκταση των καταστροφικών μεταλλευτικών εξορύξεων, την
εγκατάσταση μεταλλουργιών χρυσού, χημικής βιομηχανίας παραγωγής θειικού
οξέως.
Με το το ξεκλήρισμα των αρχέγονων δασών, την επιμόλυνση των
υδάτων, της θάλασσας, του αέρα!
Με λίγα λόγια μιας προοπτικής της
οριστικής και αμετάκλητης καταστροφή της πατρίδας μας προς όφελος των
ελαχίστων.
Με τη διαρκή τακτική της εξουσίας να ποινικοποιεί τον αγώνα των
κατοίκων σέρνοντας τους σε νομικές και δικαστικές εμπλοκές.
Με τα ΜΑΤ
στην Ολυμπιάδα και τον Στρυμονικό κόλπο το 1996-2000, στην Στρατονίκη το
2002-2003, και τα τελευταία χρόνια με τα ΜΑΤ και τα ΕΚΑΜ στις Σκουριές
και τις διώξεις των κατοίκων της Ιερισσού, της Μεγ. Παναγίας, με τους
τέσσερις αγωνιστές από την Ιερισσό, προφυλακισμένους χωρίς στοιχεία!
Με την αδίστακτη επιμονή των παρασιτικών κυβερνήσεων, της τοπικής και
νομαρχιακής αυτοδιοίκησης, που επέλεξαν την ομηρία και παράδοση της
περιοχής σε δήθεν «επενδυτές» ώστε να εξασφαλίζουν την ύπαρξη τους, με
την διαιώνιση της πελατειακής σχέση με τους κατοίκους.
Με τους κατοίκους
ωστόσο να διεκδικούν επίμονα μια διαφορετική αναπτυξιακή προοπτική με
βάση το ανθρώπινο μέτρο και την εκμετάλλευση των πολλαπλών
πλεονεκτημάτων που διαθέτει ο τόπος, χωρίς τις μεταλλευτικές
εκμεταλλεύσεις.
Με χιλιάδες πολίτες που για μια ακόμα φορά χτες, βροντοφώναξαν όχι σε μια προοπτική καταστροφής της Χαλκιδικής!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ