Διαβάζω ότι: "Σε πρώτη προτεραιότητα του οργανωτικού του ΠΑΣΟΚ, έχει
αναδειχθεί η εκδήλωση για την Κεντροαριστερά που διοργανώνει τη Δευτέρα
στην Αθήνα η κίνηση των 58. Το call center του κόμματος έχει πάρει φωτιά και τα περισσότερα πράσινα
στελέχη έχουν λάβει περισσότερες από μια κλήσεις σχετικά με την
εκδήλωση, καθώς η Χ. Τρικούπη, κάνει ό,τι περνάει από το χέρι της
για να στεφθεί με επιτυχία..."
Και λέω ότι: "...'ντάξει ρε παιδιά, πρώτο κόμμα θα είσασταν μαζί με τη ΔΗΜΑΡ (εδω), άντε τώρα -χωρίς αυτήν- να΄στε ...δεύτερο. >>>
Δε χάλασε κι ο κόσμος.
58 είσαστε, από χίλιους (1.000) να φέρει ο καθένας,
τους 58.000 νοματαίους, στο τσεπάκι σας τους έχετε.
Βέβαια με τους ΨαριανοΚουβέληδες θα' σασασταν καμμιά ...διακοσάρα (200.000)
αλλά 'ντάξει...
Άμα βοηθήσει λιγάκι και το "Βήμα"
(με δώρο, κανα ...κουπονάκι των 5 ευρώ για ψώνια)
και θα ισοφαρίσετε την απώλεια και θα δικαιωθεί και το "Βήμα"...
Δε χάλασε κι ο κόσμος.
58 είσαστε, από χίλιους (1.000) να φέρει ο καθένας,
τους 58.000 νοματαίους, στο τσεπάκι σας τους έχετε.
Βέβαια με τους ΨαριανοΚουβέληδες θα' σασασταν καμμιά ...διακοσάρα (200.000)
αλλά 'ντάξει...
Άμα βοηθήσει λιγάκι και το "Βήμα"
(με δώρο, κανα ...κουπονάκι των 5 ευρώ για ψώνια)
και θα ισοφαρίσετε την απώλεια και θα δικαιωθεί και το "Βήμα"...
ΥΓ.
Το ότι η "κίνηση των 58", είχε 150 (!!!) άτομα στη Θεσ/νίκη και ...11 (!!!) στη Λάρισα,
σε ανάλογες συγκεντρώσεις,
δεν είναι ούτε πλάκα, ούτε...προβοκάτσια.
Ψάξτε το, άμα δε βαριέστε...
Αλλά 'ντάξει.
Άλλο Θεσσαλονίκη και Λάρισα (τι σκαμπάζουν τώρα οι επαρχιώτες ;;;)
κι άλλο η πρωτεύουσα Αθήνα, η πόλη που ...γέννησε την ...Κεντροαριστερά !!!
Η φωτο, είναι "προφητική" της Δευτεριάτικης συγκέντρωσης...
προβοκατορας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ