Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

ΑΙΣΧΟΣ ! Αθώωσαν -εντελώς, λέμε- τρομοκράτες των ...Σκουριών !

προβοκατορας
Που πάμε ως έθνος;;; Γέρνουμε ...μονόπατα,  χωρίς το ένα ...άκρο !
Πανικός στη Β. Χαλκιδική. Και οι 14, αιμοσταγείς δολοφόνοι, κυκλοφορούν πλέον ...ελέυθεροι ! Οι καμπάνες στα χωριά, χτυπούν πένθιμα. 
Οι κάτοικοι, κλειδαμπαρώθηκαν στα σπίτια τους. 
Έξαλλη η eldorado αύξησε τη "χορηγία" και ζητάει τουλάχιστον ...150 διμοιρίες, για προστασία. Ο Μπόμπολας απαιτεί ...διόδια, στο Χοντρό το Δέντρο... 
Η Κυβέρνηση σε αναβρασμό. Οι πρώτες δηλώσεις: >>>




Σαμαράς: "ΣΥΡΙΖΑ και τρομοκράτες, διέβρωσαν τη δικαιοσύνη. Έλληνες ...εγέρθουτου"  !!!   
Βενιζέλος: "Άντε καλέ..." !!!  
Στο ποτό, το έριξε ο Δένδιας και δεν έκανε δηλώσεις...
Θα κάνει αργότερα, στους "Ανώνυμους Αλκοολικούς" !!!  
Άδωνης: "Εγώ σας τα' λεγα, δεν φτάνει το αρσενικό στο νερό. Ρίξτε τους ...γενόσημα..." !!!
Πάχτας: "Κάθε γειτονιά και Δήμος, κάθε χωριό και ...Περιφέρεια" !!!

================================ 

Σύμφωνα με την απόφαση του δικαστηρίου (διαβάστε και ...φρίξτε): 
Και οι 14 κατηγορούμενοι αθωώθηκαν για το αδίκημα της στάσης
Οι 11 από τους 14 αθωώθηκαν για το αδίκημα της διατάραξης κοινής ειρήνης και 
3 κρίθηκαν ένοχοι για το ίδιο αδίκημα. 
Η ποινή είναι 7 μήνες φυλάκιση με 3ετή αναστολή και είναι εφέσιμη.
Να σημειωθεί πως ο 73χρονος άνδρας που ήταν ένας εκ των συλληφθέντων και κατηγορείτο για στάση, διατάραξη κοινής ειρήνης, αντίσταση κατά της αρχής και για απόπειρα πρόκλησης επικίνδυνης σωματικής βλάβης, κρίθηκε αθώος για όλα τα αδικήματα.
Επίσης, αίρονται οι κατασχέσεις αυτοκινήτων, τα οποία είχαν κατασχεθεί κατα τη διάρκεια των συλλήψεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ