Αφήστε τον να παραμιλά στον ύπνο του πως οι
θυσίες μας έπιασαν τόπο.
Κι ας πιάσαμε πάτο.
Κι ας μας άφησαν οι θυσίες
μας στον τόπο.
Όνειρο ζει και μην του το χαλάτε με «τυχαία
περιστατικά».
Σταματήστε επιτέλους την πολιτική εκμετάλλευση.
Βάλτε
τέλος στον στείρο λαϊκισμό.
Σπρώξτε λίγο ακόμα το κάρο στην ανηφόρα της
ανάπτυξης.
Ομπρός βοηθάτε να σηκώσουμε το success story πάνω από την
Ελλάδα.
Μην κοιτάτε αυτούς που έφυγαν απελπισμένοι.
Μην ακούτε τις
κραυγές αυτών που δεν άντεξαν.
Μην
μετράτε τα θύματα.
Αφουγκραστείτε το παραμιλητό του.
Αφουγκραστείτε το παραμιλητό του.
«Επιτέλους γινόμαστε φυσιολογικό
κράτος» ψελλίζει μέσα στον ύπνο του.
Ένα φυσιολογικό κράτος με μαγκάλια,
συσσίτια, χαράτσια, δακρυγόνα, αυτόχειρες και αυτοκινητόδρομους.
Ένα
κράτος που θρηνεί γοερά τα χαμένα εξάμηνα και ποινικοποιεί την «πολιτική
εκμετάλλευση» της ανέχειας...
Γιατί αν δεν συνειδητοποιήσεις πως και η φτώχεια είναι μέρος του «φυσιολογικού» δεν έχεις θέση σε αυτό το κράτος.
Γιατί αν δεν συνειδητοποιήσεις πως και η φτώχεια είναι μέρος του «φυσιολογικού» δεν έχεις θέση σε αυτό το κράτος.
Όσο
φυσιολογικό είναι να ζεις με κομμένο ηλεκτρικό άλλο τόσο φυσιολογικό
είναι να στέλνουν οι πλούσιοι τα παιδιά τους για σπουδές στο εξωτερικό.
Όσο φυσιολογικό είναι να ψάχνεις αιμοπετάλια για ένα παιδί στις αγγελίες και στο διαδίκτυο άλλο τόσο φυσιολογικό είναι να υπάρχουν «ταξικά φάρμακα» για πλούσιους και φτωχούς.
Όσο φυσιολογικό είναι να ψάχνεις αιμοπετάλια για ένα παιδί στις αγγελίες και στο διαδίκτυο άλλο τόσο φυσιολογικό είναι να υπάρχουν «ταξικά φάρμακα» για πλούσιους και φτωχούς.
Όσο φυσιολογικό είναι να τρέφονται
κάποιοι από τα μεσημεριανά περιμαζέματα της λαϊκής άλλο τόσο φυσιολογικό
είναι κάποιοι άλλοι να δεξιώνονται διαπραγματευόμενοι στις Βρυξέλλες με
«κανελόνια με ρικότα, αστακό και όστρακα».
Ένα φυσιολογικό κράτος που
νομιμοποιεί τη φτώχεια, με φυσιολογικούς υπηκόους εθισμένους στο να
δέχονται την κατασταλτική άποψη της κανονικότητας που συμβαδίζει με το
σύστημα των ανισοτήτων.
Υπήκοοι σε ένα καθεστώς όπου το «φυσιολογικό»
καθορίζεται από την συστηματική παραπληροφόρηση και τα συμφέροντα των
κατ' ανάθεση εργολάβων της ενημέρωσης.
Εδώ πεινάμε φυσιολογικά, κρυώνουμε φυσιολογικά και πεθαίνουμε φυσιολογικά. Εδώ που οι «δήμιοι» είναι φυσικά αθώοι και οι «εκτελεσμένοι» είναι από τη φύση τους ένοχοι.
Εδώ πεινάμε φυσιολογικά, κρυώνουμε φυσιολογικά και πεθαίνουμε φυσιολογικά. Εδώ που οι «δήμιοι» είναι φυσικά αθώοι και οι «εκτελεσμένοι» είναι από τη φύση τους ένοχοι.
left.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ