ΚΙ εκείνοι (τηλε-βιβλιοπώλης και βαρύμαγκας) ...ΔΕΝ απάντησαν (video)
Στο βίντεο, ο -για κάποιους "γραφικός" και "λαϊκιστής"- βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Στάθης Παναγούλης, μιλάει στη Βουλή χθες και ρωτάει για τη συνάντηση που είχε ο
Άδωνις Γεωργιάδης, με φαρμακοβιομήχανο (θέμα που
παρουσιάζει το Hot Doc). Ρωτάει επίσης, για τις οφειλές της Νέας
Δημοκρατίας προς τη ΔΕΗ, όπως επίσης και στον συνεχόμενο διακανονισμό του
χρέους της, την ώρα που η επιχείρηση είναι αμείλικτη και
κόβει αδιακρίτως το ρεύμα,σε αρρώστους, οικογένειες και άπορους. Εννοείται ότι, απαντήση ΔΕΝ ΕΔΩΣΑΝ, ούτε ο φασιστάκος τηλε-βιβλιοπώλης υπ. υγείας, ούτε οακροδεξιός βαρύμαγκας πρωθυπουργός του, ούτε κανένας >>>
από την κυβέρνηση των Σαμαροβενιζέλων...
Η πρεμούρα τους, ήταν
να κάνουν ...αντιπολίτευση, στην ...αξιωματική αντιπολίτευση και
να πανηγυρίζουν μετά για τον προϋπολογισμό/έκτρωμα, που ψήφισε
η "συντριπτική τους πλειοψηφία", των ...153 !!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ