Το αυταρχικό της πρόσωπο δείχνει ακόμα μια φορά η συγκυβέρνηση, η οποία μέσω ανακοίνωσης, που θυμίζει σκοτεινές εποχές, του γενικού αστυνομικού διευθυντή Αττικής, απαγορεύει κάθε δημόσια υπαίθρια συνάθροιση ή πορεία στις 8 του μήνα, ημέρα ανάληψης της προεδρίας της ΕΕ από την Ελληνική κυβέρνηση. Στο παρακάτω έγγραφο της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής, φαίνεται η απόφαση απαγόρευσης κάθε δημόσιας συνάθροισης για την χρονική περίοδο από τις 6:00 το πρωί μέχρι τις 24:00 το βράδυ.
Η πρωτοφανής απαγόρευση πραγματοποιείται και με αφορμή τις >>>
αφίξεις των "υψηλών προσκεκλημένων" (Χέρμαν βαν Ρομπάι, Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο και άλλοι), που αναμένονται στην Αθήνα, με την ευκαιρία της επίσημης τελετής έναρξης - φιέστας της ελληνικής προεδρίας της ΕΕ, που πραγματοποιείται εν μέσω οικονομικής εξαθλίωσης της μεγάλης κοινωνικής πλειοψηφίας!
Αξίζει να σημειωθεί ότι κινητοποίηση είναι προγραμματισμένη να γίνει την Τετάρτη (8/1/14), στις 6 το απόγευμα, στην οποία καλούν οι δυνάμεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, Σχέδιο Β, ΕΕΚ, ΟΚΔΕ, «Ροσινάντε», απευθύνοντας ανοιχτό κάλεσμα σε όλες τις δυνάμεις της αριστεράς που εναντιώνονται στην ΕΕ και στις πολιτικές της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ολόκληρη τη δημοσίευση στο iskra.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ