διαχειριστές
της υποστήριξαν πως με αυτά που κάνει ο Διαμαντόπουλος θα πέσει φωτιά
και θα τον κάψει!
Ακολούθησε μία παραπολιτική στήλη της «Μακεδονίας»
όπου υπερασπίστηκε την αντικαρναβαλική παράκρουση του μητροπολίτη
Σιάτιστας, ο οποίος την έπεσε στον Διαμαντόπουλο γιατί ντύθηκε παπάς.
Μάλιστα ο ανώνυμος συντάκτης της «Μακεδονίας» κατηγόρησε τον
Διαμαντόπουλο ότι είναι ίδιας πάστας άνθρωπος με τους δολοφόνους της
Χρυσής Αυγής, επειδή τόλμησε να απαντήσει στον… άγιο της Σιάτιστας.
Φυσικά, όπου η ακροδεξιά δίνει τα ρέστα της ο… άγιος Άνθιμος της
Θεσσαλονίκης είναι πρώτος !
Βέβαια σε αυτή την περίπτωση ήρθε τρίτος, μετά τη μονταζιέρα του
Μουρούτη και τη «Μακεδονία» και μόλις σήμερα, Κυριακή, κάλεσε τον Τσίπρα
να διαγράψει τον Διαμαντόπουλο, αλλά και τον Διαμαντόπουλο να
μετανοήσει γι’ αυτό που έκανε, γιατί αλλιώς δεν πρόκειται να δει
λύτρωση!
Μία συμβουλή στη μονταζιέρα, στη «Μακεδονία» και στον Άνθιμο:
ο πανικός είναι ο πρώτος ξάδελφος της μαλακίας.
Μία συμβουλή στη μονταζιέρα, στη «Μακεδονία» και στον Άνθιμο:
ο πανικός είναι ο πρώτος ξάδελφος της μαλακίας.
Κυρ. Τάκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ