ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ "ΦΥΤΕΥΟΥΝ" ΝΕΑ ΔΙΟΔΙΑ
Οι εργολαβικές κοινοπραξίες, με τις ευλογίες της συγκυβέρνησης, αυξάνουν η μία μετά την άλλη τις τιμές των διοδίων, ενώ παράλληλα «φυτεύουν» νέους μετωπικούς και πλευρικούς σταθμούς, βάζοντας φωτιά στο κόστος των μετακινήσεων στους ημιτελείς αυτοκινητοδρόμους.
Οι ληστρικές αυξήσεις στα διόδια αποτελούν ακόμη δώρο της συγκυβέρνησης στους μεγαλοεργολάβους, μέσω της καταλήστευσης των οδηγών, >>>
για τους οποίους υψώνεται πλέον ένα τεράστιο απαγορευτικό όσον αφορά τις μετακινήσεις τους ανά την ελληνική επικράτεια, λόγω του υπέρογκου κόστους που απαιτείται ακόμη και για πολύ μικρές διαδρομές.
Οι επιβαρύνσεις αγγίζουν μάλιστα και τους κατοίκους πολύ κοντινών στην Αθήνα περιοχών.
Οι υπέρογκες αυτές αυξήσεις επιβάλλονται από τους μεγαλοεργολάβους εκβιαστικά έτσι ώστε να επανεκινήσουν τα "παγωμένα" για καιρό έργα στους μεγάλους οδικούς άξονες της χώρας,λόγω έλλειψης χρηματοδότησης. Σαν να μην έφτανε αυτό οι αυξήσεις στα διόδια γίνονται όχι μόνο πριν αρχίσουν ξανά τα έργα (υπολογίζεται αυτό να συμβεί περί τα τέλη Μαρτίου), αλλά και ενώ οι εργολάβοι έχουν εισπράξει ήδη προκαταβολή τουλάχιστον μισού δισ. ευρώ από τη νέα κρατική χρηματοδότηση-πριμοδότηση των έργων!
ΒΑΘΙΑ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ
Ακόμη πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη,λοιπόν,
καλούνται να βάλουν οι οδηγοί που κινούνται στo Εθνικό Οδικό Δίκτυο
μετά τις ληστρικές αυξήσεις στα διόδια που αναμένεται να φτάσουν έως και
το 60%!
Υψηλότερα διόδια σε πέντε σταθμούς συναντούν από τα μεσάνυχτα της Τετάρτης οι οδηγοί. Δύο εταιρείες - Νέα Οδός και Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου - έθεσαν σε εφαρμογή τις νέες τιμές στα διόδια των Αφιδνών, των Θηβών, της Τραγάνας, της Πελασγίας και του Μοσχοχωρίου.
Αν προστεθούν και οι υπόλοιποι σταθμοί στους οποίους το τίμημα δεν αλλάζει (Αγία
Τριάδα, Μακρυχώρι, Πυργετός, Λεπτοκαρυά, Κλειδί, Μάλγαρα), το συνολικό
τίμημα της διαδρομής Αθήνα – Θεσσαλονίκη διαμορφώνεται πλέον στα 29,15
ευρώ.
Οι τιμές για την απλή διέλευση από τα διόδια της Νέας Οδού
αναπροσαρμόζονται ως εξής: Στις Αφίδνες οι οδηγοί των ΙΧ θα πληρώνουν
3,35 ευρώ αντί για 2,1 ευρώ που κατέβαλαν μέχρι και χθες. Στη Θήβα, το
τίμημα θα είναι 3,95 ευρώ από 2,55 ευρώ μέχρι σήμερα. Στην Τραγάνα, η νέα τιμή ορίστηκε στα 3,9 ευρώ από 2,45 ευρώ μέχρι σήμερα.
Η «Νέα Οδός» ανακοίνωσε εκπτωτική πολιτική για όσους χρησιμοποιούν τους ηλεκτρονικούς πομποδέκτες. Οι εκπτώσεις ισχύουν για τα διόδια των Αφιδνών αλλά και για τους πλευρικούς σταθμούς του Καπανδριτίου (όπου το νέο διόδιο ορίστηκε στα 2,05 ευρώ), της Μαλακάσας (1,45 ευρώ η νέα τιμή) και των Οινοφύτων (0,65
ευρώ). Οι εκπτώσεις κυμαίνονται από 5% για όσους κάνουν από 11 έως 20
διελεύσεις τον μήνα, και φτάνουν στο 50% για όσους κάνουν από 51-60
διελεύσεις τον μήνα.
Η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, έχει ανακοινώσει τα νέα αυξημένα διόδια από προχθές ενώ οι αυξημένες τιμές έχουν ήδη τεθεί σε ισχύ. Στα διόδια της Πελασγίας, οι οδηγοί θα πληρώνουν 3,5 ευρώ (από 2,7 ευρώ), στο Μοσχοχώρι 4
ευρώ (από 3,1 ευρώ). Και στους δύο αυτούς σταθμούς, δεν θα υπάρξουν
αυξήσεις μόνο για όσους περνούν κάνοντας χρήση του πομποδέκτη. Στα
διόδια του Μακρυχωρίου (1,4 ευρώ) του Πυργετού (2 ευρώ) της Λεπτοκαρυάς (2 ευρώ) και του Κλειδιού (2,2 ευρώ), οι τιμές παραμένουν αμετάβλητες. Σταθερές παραμένουν και στα Μάλγαρα (1,2 ευρώ).
ΣΥΡΙΖΑ:
ΝΑ ΑΝΑΚΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ, ΝΑ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ
«Το πρόβλημα με τα διόδια
είναι ιδιαίτερο οξυμένο για τους μονίμους κατοίκους και επαγγελματίες
των αστικών περιοχών της χώρας που πλέον θα αδυνατούν να εκπληρώσουν
στοιχειώδεις κοινωνικές και επαγγελματικές υποχρεώσεις τους» τονίζει το
τμήμα Μεταφορών και Δικτύων του ΣΥΡΙΖΑ και ζητά:
1. Nα ανακληθούν άμεσα οι αυξήσεις στις τιμές των διοδίων.
2. Να επανεξεταστεί ριζικά το καθεστώς των συμβάσεων παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων.
3. Να καθιερωθεί Δημόσια Διαχείριση σε όλους τους οδικούς άξονες της χώρας, με παράλληλη δραστική μείωση της τιμής των διοδίων.
4. Να καταργηθούν οι πολλαπλοί σταθμοί διοδίων σε όλη τη χώρα.
5. Να καταργηθούν τα διόδια για τους μόνιμους κατοίκους και τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε μια περιοχή.
ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΗΜΙΚΑ ΤΗΣ ΣΥΡΙΑΣ
Την έντονη αντίδρασή τους εξέφρασαν χθές το απόγευμα (Πέμπτη 6/2) με συλλαλητήριο στην πλατεία Ελευθερίας και στη συνέχεια με πορεία στους κεντρικούς δρόμους της πόλης, χιλιάδες Ηρακλειώτες για «τη σχεδιαζόμενη καταστροφή του χημικού οπλοστασίου της Συρίας σε διεθνή ύδατα στη θαλάσσια περιοχή δυτικά της Κρήτης», θεωρώντας ότι διαδικασία «θα επηρεάσει την υγεία των πολιτών και αποτελεί τοξική βόμβα για την ευρύτερη περιοχή».
Το συλλαλητήριο οργανώθηκε από το Εργατικό Κέντρο Ηρακλείου και το νομαρχιακό τμήμα της ΑΔΕΔΥ και πήραν μέρος το σύνολο των φορέων και πολλοί Ηρακλειώτες, ενώ οι εκπρόσωποι των οργανωτών του συλλαλητηρίου αναφέρθηκαν στις επιπτώσεις που θα έχει για την Κρήτη και το περιβάλλον η καταστροφή των χημικών της Συρίας στη Μεσόγειο.
Πολλοί φορείς της Κρήτης εξέφρασαν την αντίθεσή τους στην επιχείρηση, με κοινή επιστολή τους προς τους υπουργούς Εξωτερικών, Εθνικής Άμυνας και Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, κ.κ. Ευάγγελο Βενιζέλο, Δημήτρη Αβραμόπουλο και Γιάννη Μανιάτη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ