Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Εσείς θα το πίνατε; Αυτό πίνουν χωριά του Δήμου Αριστοτέλη !

Τι είναι πάλι αυτοί οι αφροί στο ρέμα Κοκκινόλακα - Ασπρόλακα που έφτασαν σχεδόν στην θάλασσα;;; αναρωτιόμασταν στη χθεσινή ανάρτηση (εδώ)
Διαβάζουμε σήμερα, τη συνέχεια, στο  antigoldgr.org: 
Το ρέμα είναι ο Ασπρόλακκας. Μέρος των νερών του, κατεισδύουν στο υπέδαφος και εμπλουτίζουν τον υπόγειο υδροφορέα του κάμπου Κρυονερίου από τον οποίο υδρεύονται μέσω γεωτρήσεων οικισμοί. Αυτό πίνουμε, με αυτό μαγειρεύουμε,  κάνουμε μπάνιο, ποτίζουμε τα λαχανικά. Aυτό είναι το νερό που τροφοδοτεί τις υδρευτικές γεωτρήσεις της «προ του Άθω» περιοχής (Ιερισσού, Νέων Ρόδων, Ξηροποτάμου, Ουρανούπολης, >>>




Αμμουλιανής) και του Στρατωνίου
Αν αυτό που το κάνει να αφρίζει δεν έφτασε ακόμα στις βρύσες των σπιτιών μας, θα φτάσει τις επόμενες μέρες. 
Ήδη χύνεται στη θάλασσα.  
Το ζήτημα είναι εξαιρετικά σοβαρό, εξαιρετικά επείγον, αφορά τη δημόσια υγεία και ΑΜΕΣΑ πρέπει να διερευνηθεί από τις αρμόδιες αρχές.
ΑΜΕΣΑ να διερευνηθούν οι πιθανές ευθύνες της ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ στη ρύπανση του ρέματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ - ΒΙΝΤΕΟ)   

Δεν υπάρχουν σχόλια: