Μόνη πηγή για το ...παραλήρημα του "ή εγώ ή χάος" / Golden boy #paxtas #skouries / το διαδίκτυο
![]() |
| BoycottGold μέσω Γρέκι |
Ήταν, όμως, ο αγαπημένος του δήμαρχος Αριστοτέλη Χαλκιδικής, Χρήστος Πάχτας που δήλωσε πως αν στις δημοτικές εκλογές επικρατήσουν οι πολέμιοι της εξόρυξης χρυσού ίσως να θρηνήσουμε ανθρώπινα θύματα. Γι’ αυτό και το MEGA δε ζητά να παρέμβει εισαγγελέας, όπως ίσως θα έπρεπε [...]
γράφει -τα γνωστά και αυτονόητα-, το koutipandoras για την
[...] προσπάθεια του Πάχτα, να υποκινήσει εμμέσως πλην σαφώς άγριες αντιδράσεις, προκειμένου να διασωθεί πολιτικά [...] όπως επίσης σημειώνει...
Και φυσικά γενική μούγκα -σε όλη τη διάρκεια της μέρας- από τα ΜΜΕ των εργολάβων... Μόνη πηγή ενημέρωσης -όπως και για πολλά άλλα, στην Ελλάδα των Γερμανοτσολιάδων και του Μπομπολιστάν- το διαδίκτυο...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ στη συνέχεια, ακόμη μια ανάρτηση, για το θέμα: >>>
"Πανικόβλητος ο Πάχτας απειλεί ότι αν δεν εκλεγεί δήμαρχος
θα υπάρξουν νεκροί στην περιοχή !!!"
Ο διαβόητος Χρήστος Πάχτας που κάποια στιγμή βρέθηκε εκτός ΠΑΣΟΚ το 2004 λόγω της τροπολογίας - σκάνδαλο υπέρ της εταιρείας ξενοδοχείου του Πόρτο Καρράς είναι απ’ τους βασικούς υπευθύνους για το τεράστιο οικολογικό έγκλημα που διέπραξαν οι χρυσοθήρες της «Ελληνικός Χρυσός» φέρνοντας τον θάνατο στην περιοχή, αφού καταστράφηκε όλος ο υδροφόρος ορίζοντας και οι κάτοικοι πίνουν νερό που περιέχει «αρσενικό».
Ο Χ. Πάχτας συνειδητά εδώ και καιρό έχει αναλάβει τη βρόμικη δουλειά να στηρίξει ως αυτοδιοικητικός τα συμφέροντα της Ελληνικός Χρυσός στο όνομα της «ανάπτυξης».(με το αζημίωτο;)
Σήμερα και εν όψει των αυτοδιοικητικών εκλογών, εκτιμώντας πιθανότατα ότι η καρέκλα του τρίζει προχωράει στο μόνο «επιχείρημα» που του έμεινε. Να στείλει μήνυμα, ουσιαστικά να απειλήσει τους κατοίκους ότι αν δεν εκλεγεί ο ίδιος δήμαρχος αλλά μια άλλη δημοτική αρχή που θα είναι ενάντια στους χρυσοθήρες, τότε θα υπάρξουν στην περιοχή αιματηρές συγκρούσεις.
«Την επομένη των εκλογών θα υπάρχουν 3.000 άτομα στις Σκουριές. Θα έρθουν όλοι οι αναρχικοί, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ο ΣΥΡΙΖΑ από όλη την Ελλάδα με τους βουλευτές του», είπε μιλώντας σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου. Η εταιρεία θα σηκωθεί να φύγει «και η επόμενοι κίνηση θα είναι οι εργαζόμενοι –σ.σ που θα χάσουν την δουλειά τους- ίσως να κάψουν κανένα χωριό, και να έχουμε ανθρώπινα θύματα»!!!!
Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη πολιτική αντίληψη για να διαπιστώσει κανείς ότι ο Πάχτας είναι πανικόβλητος.
Πιθανολογεί ότι αν χάσει τον δημαρχιακό
θώκο δεν θα αργήσει να κάνει παρέα στον Παπαγεωργόπουλο γ’ αυτό
αντιδράει, σπασμωδικά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ