Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την ΠΦΥ. Συλλαλητήρια σε Αθήνα-Θεσ/νίκη

Εν μέσω σοβαρών ενστάσεων και αντιδράσεων από γιατρούς, εργαζόμενους στην υγεία ακόμη όμως και από κόμματα της συμπολίτευσης υπερψηφίστηκε  σήμερα από την Ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο για την ΠΦΥ που σηματοδοτεί για πολλούς την κατάργηση της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας στην χώρα μας. Το νομοσχέδιο υπερψηφίστηκε μετά από ονομαστική ψηφοφορία που είχε ζητήσει ο ΣΥΡΙΖΑ. Υπέρ του νομοσχεδίου ψήφισαν οι βουλευτές των κομμάτων της συγκυβέρνησης και από τον ανεξάρτητο βουλευτή Γ. Κασαπίδη.  Υπέρ >>>




του νομοσχεδίου τάχθηκαν 151 βουλευτές, ενώ το καταψήφισαν 119 βουλευτές της αντιπολίτευσης

περψηφίστηκε επί της αρχής, μετά από ονομαστική ψηφοφορία που είχε ζητήσει ο ΣΥΡΙΖΑ, από τα κόμματα της συγκυβέρνησης και τον ανεξάρτητο βουλευτή Γιώργο Κασαπίδη, το νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας για τη δημιουργία Πρωτοβάθμιου Εθνικού Δικτύου Υγείας. Υπέρ του νομοσχεδίου τάχθηκαν 151 βουλευτές, ενώ το καταψήφισαν 119 βουλευτές της αντιπολίτευσης. - See more at: http://left.gr/node/58385#sthash.tSvinxPD.dpuf
Να υπενθυμίσουμε ότι σήμερα όλες οι Ομοσπονδίες της υγείας είχαν προκηρύξει απεργία καλώντας σε  πανυγειονομικό συλλαλητήριο στο Υπουργείο Υγείας και στη συνέχεια σε πορεία στην Βουλή.
Στην απεργία συμμετείχαν ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος, η Οδοντιατρική Ομοσπονδία, οι Ομοσπονδίες γιατρών και εργαζομένων στον ΕΟΠΥΥ, καθώς και οι Ομοσπονδίες γιατρών και εργαζομένων στο ΕΣΥ.
Στην Θεσσαλονίκη συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιήθηκε έξω από τον ΕΟΠΥΥ Αριστοτέλους με γιατρούς του ΕΟΠΥΥ, των νοσοκομείων, σωματεία συνταξιούχων και πολίτες να αντιδρούν στην κατάργηση των δομών του ΕΟΠΥΥ και στο νομοσχέδιο που ψηφίζεται σήμερα στην Βουλή για τον νέο φορέα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ / ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ-ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
ΣΤΟ alterthess.gr  ΚΑΙ ΣΤΟ left.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: