Στάθης στον eniko
Βρέχει Ουρσουλίνες. Πέφτουν απ’ τα σύννεφα όσοι δεν γνώριζαν τι εστίν οι ΜΚΟ!
ΜΚΟ ο Αόρατος Ανθρωπος! Είχε δίκιο ο Σέρλοκ Χολμς όταν ήδη απ’ την εποχή του Τζακ του Αντεροβγάλτη ίδρυε τη φερώνυμη ΜΚΟ (ο Αόρατος Ανθρωπος)
-μην τον είδατε τον Παναγή - τι σχέση είχε ο Γιωργάκης με τις ΜΚΟ;
όση ο κ. Σημίτης με τον κ. Μαντέλη, τον κ. Τσουκάτο, τον Ακη, τον Γιάννος, τον Βενιζέλο κι όποιος έχει στοιχεία για τη σχέση Σημίτη με τους εν λόγω κυρίους να τα πάει στον εισαγγελέα, όπως έλεγε ο ίδιος ο κ. Σημίτης την εποχή του Χρηματιστηρίου, της δημιουργικής λογιστικής και των Ολυμπιακών Αγώνων, όταν η «ισχυρά Ελλάς», η Ζήμενς και οι μίζες ήταν στις δόξες τους, στις ντόπες τους και τα χρυσά τους τα μετάλλια.
Ο Αόρατος Ανθρωπος, αυτή είναι η ΜΚΟ των Πρωθυπουργών της Ελλάδας.>>>
Ο άφαντος κ. Σημίτης, ο κύριος δεν ομιλώ-δεν είμαι εδώ-άντε παρακεί, παιδάκι μου Κώστας Καραμανλής.
Ο ποδηλατοκωπηλάτης Γιωργάκης, ο άλλος-για Ζάππειο τράβηξε-κι απ’ την- κανέλλα ήρθε κ. Σαμαράς, όλοι Αόρατοι Ανθρωποι, καμμιά σχέση με τα έργα τους, με τις ευθύνες τους, καμμιά σχέση ο κ. Σαμαράς με τον κ. Θεοχάρη,
Ιδρυτής Αντώνης Σαμαράς, θα σας βάζω δίκαια πρόστιμα για τα άδικα πρόστιμα που σας έβαλα, ΜΚΟ τα χρέη των κομμάτων, άμα τα πληρώσουμε, φτύστε μας, κι εμείς θα συνεχίσουμε να σας βουτάμε τα σπίτια.
διά μη μου άπτου μιμόζες και λοιπά ευαίσθητα πλάσματα, όπως οι εφημερίδες και τα κανάλια της διαπλοκής που ανακάλυψαν αίφνης ότι υπήρχε Αλεξ Ρόντος!
Και κυρίως ΜΚΟ-ΜΜΕ για δάνεια δανεικά κι αγύριστα, ΜΚΟ για έκπληκτες σουσουράδες που σκληρίζουν τώρα στα δελτία των οκτώ ω μον ντιέ, κελ σιχαστίκ!
Οι ΜΚΟ δεν πέθαναν.
Είμαι δε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι ιδρύω τη
Στη χώρα αυτή του Κυνισμού και της Υποκρισίας (μεγάλη η χάρη τους) δεν πρόκειται να βγάλετε άκρη.
Επί παραδείγματι, ποιοι στη χώρα αυτή βρίζουν περισσότερο από κάθε άλλον το κράτος; οι κρατικοδίαιτοι!
Είτε πρόκειται
............................................................................................
(Αδεται κατά τη μελωδία του ίτε παίδες Ελλήνων εις ρυθμόν γκαπαγκούπατης)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ