Αύριο στις 11:00 π.μ συγκέντρωση συμπαράστασης και αλληλεγγύης στους 4 συναγωνιστές
που δικάζονται
στο Δικαστικό Μέγαρο Πολυγύρου.
Μετά την βάρβαρη εισβολή των ΜΑΤ και ΕΚΑΜ στην Ιερισσό στις 7 Μαρτίου 2013 οι τέσσερις συναγωνιστές κατηγορούνται για
Μετά την βάρβαρη εισβολή των ΜΑΤ και ΕΚΑΜ στην Ιερισσό στις 7 Μαρτίου 2013 οι τέσσερις συναγωνιστές κατηγορούνται για
α) Παράνομη κατοχή κυνηγετικού όπλου,
β) Παράνομη κατοχή κροτίδων και
γ) Παράβαση άρθρου 76 παρ 1, 2 νόμου 4070/2012·
Συγκεκριμένα πρόκειται για παράβαση του νόμου περί όπλων και εκρηκτικών, νόμου περί φωτοβολίδων και πυροτεχνημάτων, και του νόμου περί ρυθμίσεων ηλεκτρονικών επικοινωνιών αντίστοιχα.
Δεν ξεχνάμε την βίαιη προσαγωγή τους, και την καταστολή που δεχθήκαμε σαν κοινωνία.
Ο αγώνας μας συνεχίζεται.
VIDEO από την "εισβολή" στην Ιερισσό στις 7 Μαρτίου 2013 >>>
από soshalkidiki
π: βίντεο για τους "πάσης φύσεως παπαγάλους" υποστηρικτές και "διαφημιστές"
της θανατηφόρας "χρυσής επένδυσης" των Eldorado-Μπόμπολα
και της κυβέρνησης των Γερμανοτσολιάδων, που "οπλίζουν" το χέρι τους...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ