Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΡΑΣΗΣ ΔΥΤΙΚΩΝ ΣΥΝΟΙΚΙΩΝ. Κάλεσμα...

...για τη δημιουργία Δημοτικού Συνεταιριστικού Παντοπωλείου 
Κανένας μόνος του στην κρίση ! Είναι αναγκαίο για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης και ειδικότερα της πείνας που απειλεί εκατοντάδες και δυστυχώς σύντομα χιλιάδες συνδημότες να δημιουργηθεί στο δήμο Αμπελοκήπων-Μενεμένης: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ το οποίο: -Να στεγαστεί σε δημοτικό κτίριο ή σε χώρους του άδειου στρατοπέδου. Να εξοπλιστεί & να στελεχωθεί με δημοτικά έξοδα >>>





-Να παρέχει όλα τα βασικά καταναλωτικά αγαθά. 
Τρόφιμα (κάθε είδους), απορρυπαντικά, χαρτικά, βρεφικά/παιδικά είδη.
-Να τα δίνει δωρεάν σε άπορους, σε οικογένειες και ανθρώπους με ελάχιστο εισόδημα. 
Να τα πουλάει πολύ φτηνά σε άνεργους και χαμηλοεισοδηματίες.
-Να δουλεύει με παραγωγούς και απευθείας με την πηγή των προϊόντων (βιομηχανίες, βιοτεχνίες κτλ) χωρίς μεσάζοντες.
Καλούμε όλους τους δημότες κάθε Πέμπτη από τις 6 - 8μμ  στην Πλατεία Επταλόφου να υπογράψουνε υπέρ της άμεσης δημιουργίας του Παντοπωλείου.  -Οι υπογραφές θα κατατεθούν στο νέο δημοτικό συμβούλιο που θα προκύψει.
Την ίδια μέρα και ώρα θα συλλέγουμε τρόφιμα, ρούχα και φάρμακα για συμπολίτες που έχουν χτυπηθεί από την οικονομική κρίση.
Παράλληλα  συνεχίζουμε τις απαραίτητες ενέργειες ώστε  να μη μείνει κανένα σπίτι χωρίς ρεύμα. ( Ήδη, αρκετές οικογένειες έχουν πλέον ρεύμα σε διάφορες περιοχές: Αμπελόκηπους, Μενεμένη, Εύοσμο, Σταυρούπολη, Νεάπολη, Κορδελιό κτλ). Ενημερώστε άμεσα την Επιτροπή σε περίπτωση κομμένου ρεύματος,  απειλής κατάσχεσης σπιτιού ή καταθέσεων  στο τηλ.: 2310265730.
Η επόμενη συνέλευση της επιτροπής θα πραγματοποιηθεί  
την Παρασκευή 25  Απρίλη στις 7μμ στο Δημαρχείο Αμπελοκήπων.

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΡΑΣΗΣ ΔΥΤΙΚΩΝ ΣΥΝΟΙΚΙΩΝ
epitropidrasis@gmail.com, epitropidrasis.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ