-Εκπρόσωπος των ξενοδόχων στo ευρωκοινοβούλιο !!!
-Μετά τα all-inclusive, το
υποχρεωτικό βραδινό φαγητό, την ιδιωτικοποίηση της παραλίας και του
θαλάσσιου χώρου μπροστά από τα ξενοδοχεία τους, τις απαγορεύσεις
για την χρήση του πάρκινγκ και την είσοδο των πελατών τους με
ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, πέρα από την εταιρεία με την οποία
«συνεργάζονται !!!» (όλοι ξέρουμε τους όρους και προϋποθέσεις που
γίνεται αυτή η συνεργασία – λέγε με «προμήθεια» !!) και στα τόσα άλλα
Ελληνικά Παράδοξα που εφευρίσκουν οι ξενοδόχοι, κάθε καλοκαίρι.
Έτσι κι αλλιώς τα πιο πολλά ξενοδοχεία τους πλέον, περισσότερο με στρατόπεδα παρά με χώρους αναψυχής, διασκέδασης και χαλάρωσης >>>
θυμίζουν !!!
Έτσι κι αλλιώς τα πιο πολλά ξενοδοχεία τους πλέον, περισσότερο με στρατόπεδα παρά με χώρους αναψυχής, διασκέδασης και χαλάρωσης >>>
θυμίζουν !!!
Μένει να δούμε πλέον να επιβάλουν στους τουρίστες να κυκλοφορούν μόνο μέσα στα ξενοδοχεία τους με σιδερό–μπαλες και αλυσίδα σαν τους Ντάλτον !!
...Και με τον εκπρόσωπο τους στο ευρωκοινοβούλιο, είναι ικανοί να τα κάνουν !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ