Στάθης στον eniko
Ανάλογης αισθητικής με το περιεχόμενό του το σποτάκι της ΚΝΕ (διαχέεται στο διαδίκτυο και ήδη το έχει προβάλει το «Mega»)
μετέρχεται τη σημειωτική των αμερικάνικων καρτούνς για να δηλώσει ότι ο
ΣΥΡΙΖΑ κοροϊδεύει τον κόσμο και ότι με τις προγραμματικές του
δεσμεύσεις γελάνε και τα μικρά παιδιά.
Επίσης αναμενόμενο. Και κατά την αισθητική (άλλωστε αισθητική και περιεχόμενο πάνε συνήθως μαζί) λίγα μπορεί να περιμένει πλέον κανείς >>>
από μια ΚΝΕ που στο Φεστιβάλ της φιλοξενούνται συγκροτήματα που τραγουδούν στίχους του επιπέδου: «μαλάκας είσαι, μαζί μου ασχολείσαι»...
Επίσης αναμενόμενο. Και κατά την αισθητική (άλλωστε αισθητική και περιεχόμενο πάνε συνήθως μαζί) λίγα μπορεί να περιμένει πλέον κανείς >>>
από μια ΚΝΕ που στο Φεστιβάλ της φιλοξενούνται συγκροτήματα που τραγουδούν στίχους του επιπέδου: «μαλάκας είσαι, μαζί μου ασχολείσαι»...
Τις οποίες έθεσε υπό τη βάσανο της κρίσης του λαού κι έχασε τη μισή εκλογική του δύναμη.
Κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσης, μεγάλο μέρος του εκλογικού σώματος χειραφετήθηκε από τον μονοκομματικό δικομματισμό και στράφηκε προς την Αριστερά.
Η δυνατότητα να συσφίξει τους δεσμούς του με τον λαό και να του προτείνει τους δρόμους του αγώνα, συγκλονιστική και μοναδική.
Ουδείς
Ομως, επειδή η
στροφή του λαού προς τα Αριστερά έτεινε περισσότερο προς τον ΣΥΡΙΖΑ και
λιγότερο προς το ΚΚΕ, το ΚΚΕ κλείσθηκε στον εαυτό του και δυνάμωσε την αντιπαράθεση του με την υπόλοιπη Αριστερά (όχι μόνον τον ΣΥΡΙΖΑ),
Το γινάτι για τη διάσπαση του 1991, όταν μετά το 13ο Συνέδριο μεγάλο μέρος κομμουνιστών εγκατέλειψαν ή εκδιώχθηκαν απ’ το κόμμα.
Και τον φόβο ότι ο συσχετισμός δυνάμεων μέσα στην Αριστερά μπορούσε να αλλάξει και άλλαζε, αφαιρώντας απ’ το ΚΚΕ την ηγεμονική του θέση.
Οχι.
Για αυτό
και το ΚΚΕ βρέθηκε σε δεινή θέση.
Απόδειξη η υπόθεση «Αγανακτισμένοι».
Οταν εμφανίσθηκε αυτό το φαινόμενο (διότι «κίνημα» δεν ήταν κι ενώ θα μπορούσε να γίνει, κίνημα δεν έγινε) το ΚΚΕ αντέδρασε με τον πιο φοβικό και σεχταριστικό τρόπο.
Αντί να μπει στις συγκεντρώσεις του λαού και να κάνει ζύμωση στη βάση των ιδεών του και της πολιτικής του, όπως πάντα έκαναν ή θα έπρεπε να κάνουν οι κομμουνιστές, άρχισε να καταγγέλλει τους συγκεντρωμένους (για τι; ότι δεν ήταν ήδη κομμουνιστές;) να τους «χαρίζει» στη Χρυσή Αυγή και να υποκύπτει ου μην και να αναπαράγει την καθεστωτική προπαγάνδα για «άνω» και «κάτω» πλατεία.
Τους «Αγανακτισμένους» τους πολέμησε με λύσσα η προπαγάνδα του καθεστώτος, Mega, ΔΟΛ, Πήγασος, όλος ο «εκσυγχρονισμός» και η νεοφιλελεύθερη ορδή.
Τους πολέμησε με το ίδιο μένος
και το ΚΚΕ δίνοντας και δείχνοντας μια πρώτη τρανταχτή απόδειξη του
αδιεξόδου στο οποίο οδηγούσε η γραμμή του.
Την απομόνωση του απ’ τον
λαό, στον οποίον έστρεφε επιδεικτικά την πλάτη του με την κατηγορία ότι δεν ήταν αρκετά ώριμος, ώστε να μπορεί να συγκεντρώνεται φέρνοντας πολιτικό αποτέλεσμα.
Οτι οι συγκεντρώσεις οδηγούσαν στην εκτόνωση κι όχι στην πολιτικοποίηση.
Το ΚΚΕ φέρθηκε σαν να
φοβόταν ότι η ώσμωση με τους συγκεντρωμένους, θα έθετε σε κίνδυνο τον
χαρακτήρα του. Αλλά αν ένα κόμμα (μάλιστα κομμουνιστικό) δεν είναι σίγουρο για τον εαυτό του, τόσον ώστε να τον θέτει στη βάσανο της πολιτικής ζύμωσης, αρχίζει εκτός απ’ τον σεχταρισμό να οδηγείται και στους παραλογισμούς.
Στους οποίους γρήγορα έφθασε το ΚΚΕ ζητώντας απ’ τον λαό «να διορθώσει την ψήφο του».
Σύντομα το κόμμα κλείστηκε σε ένα αυτάρεσκο καβούκι ότι πληρώνει το κόστος για τις αλήθειες που λέει, παρόμοιο με τις χυδαίες σοφιστείες Βενιζέλου ότι το ΠΑΣΟΚ πληρώνει το κόστος
των θυσιών που έκανε προκειμένου να σώσει τον λαό απ’ τις πολιτικές που
του επέβαλε.
Η αλήθεια δεν έχει κόστος, η αλήθεια είναι στόχος.
Η
αλήθεια είναι επαναστατική.
η κυρία Παπαρήγα να δηλώνει ότι «δεν θα γίνουμε σαν τα μούτρα σας»,
ο κ. Τσίπρας να περιγράφεται σαν «τσογλάνι» ή σαν «σκυλάκι του καναπέ»,
ενώ ένα πλήθος υβριστών με ήθος χρυσαυγίτη κι εκπαίδευση χουλιγκάνου άρχισε να επιπίπτει μέσα από τον «Ριζοσπάστη»
καθώς και μέσα απ’ το διαδίκτυο εναντίον όσων κριτικάρουν την πολιτική
του ΚΚΕ, με το μένος εκείνο που αποτρέπει κάθε είδος διαλόγου, ασκεί
ιδεολογική τρομοκρατία και εκδηλώνεται με την πιο άγρια ανθρωποφαγική
διάσταση. Ομως
Προκειμένου το ΚΚΕ να δικαιολογήσει την πρωτοφανή
θεωρία του (ξένη προς την κομμουνιστική παράδοση) ότι στο πλαίσιο του
συστήματος οι όποιες βελτιώσεις λειτουργούν προς όφελος του
καπιταλισμού, άρχισε να αναθεωρεί την ίδια του την ιστορία.
Ενας αναθεωρητισμός
μάλιστα που δεν βασίζεται στην αλήθεια δια της αποδείξεώς της, αλλά σε
«απόψεις».
Ετσι το ΕΑΜ και η στρατηγική του τίθενται υπό αίρεσιν
διότι...απέτυχε στους στόχους του!
Παιδαριώδη πράγματα.
Αλλά και διαστρεβλώσεις – οι Αγγλοι στον πόλεμο ήταν απλώς σύμμαχοι
– και παραχαράξεις, ώστε η σημερινή ανάλυση που κάνει το ΚΚΕ για τον
ιμπεριαλισμό, τη Γερμανία, τα μνημόνια, να αποκτήσουν κάποιο ιστορικό
έρεισμα.
Λογικό.
Μια νεοτροτσκυστική πολιτική χρειάζεται μια παλαιοτροτσκυστική ανάλυση.
Απόδειξη οι ίσες αποστάσεις που κρατάει το ΚΚΕ απέναντι στην Ουκρανική κρίση, η καταγγελία εναντίον του Κ.Κ. Ουκρανίας και του Κ.Κ. Ρωσίας ως οπορτουνιστικών,
Οπως για ενσωμάτωση στο σύστημα κατηγορείται ο ΣΥΡΙΖΑ η
ΑΝΤΑΡΣΥΑ κι οτιδήποτε άλλο αριστερό στην Ελλάδα.
Και τι μένει;
μένει το
ΚΚΕ. Να διεκδικεί την ψήφο του λαού
Ενα ακόμα πρωτοφανές!
Το ΚΚΕ δεν ζητά απ’ τον λαό στην παρούσα φάση την ψήφο του για να κυβερνήσει, αλλά για να μείνει στην αντιπολίτευση.
Εναντίον ποιου;
Εναντίον της Ν.Δ.;
Δηλαδή να συνεχίσει να κυβερνά η Ν.Δ.;
Ή εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ, αν ο τελευταίος κυβερνήσει;
Εναντίον και των δύο, διότι κατά την ανάλυση του ΚΚΕ και οι δύο είναι το ίδιο.
Πως το αποδεικνύει αυτό το ΚΚΕ;
κάνοντας δίκη προθέσεων στον ΣΥΡΙΖΑ, κατηγορώντας τον ότι εξαπατά τον λαό, ότι έχει γίνει «ό,τι πιο σάπιο απ’ το ΠΑΣΟΚ» (Κουτσούμπας).
Τα επιχειρήματα
Αν δηλαδή ένα μεγάλο ποσοστό πρώην ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ είχαν ψηφίσει
ΚΚΕ το ΚΚΕ θα είχε Πασοκοποιηθεί;
Αν ένα ποσοστό ψηφοφόρων του ΚΚΕ που
ψήφισαν δυο φορές ΣΥΡΙΖΑ επιστρέψουν στο ΚΚΕ, θα έχει γίνει το ΚΚΕ
Συνιστώσα Ρόζα;
Τίποτα απ’ αυτά δεν αντέχει στη λογική.
Και στην
προσπάθεια του το ΚΚΕ να υπερασπισθεί τον παραλογισμό (που γεννάει το
γινάτι και ο φόβος του), φθάνει να κατηγορεί τον ΣΥΡΙΖΑ πως, όταν
απευθύνεται προς τον λαό (λόγου χάριν για τυχόν δημοψηφίσματα) απλώς τον
«καλεί να βγάλει το φίδι απ’ την τρύπα».
Μα αν δεν βγάλει το φίδι απ’
την τρύπα ο λαός, ποιος θα το βγάλει;
Ο Μπαλτάκος;
Ουδείς πλην αντικομμουνιστών βρίζει το ΚΚΕ.
Το ΚΚΕ βρίζει τους πάντες.
Ουδείς ζητά απ’ το ΚΚΕ να αλλάξει τον χαρακτήρα του.
Το ΚΚΕ λέει ότι
δεν θα γίνουμε σαν τα μούτρα σας.
Πολλοί ζητούν απ’ το ΚΚΕ να βοηθήσει στον αγώνα εναντίον αυτής της εξαθλιωτικής πολιτικής, έστω «πιέζοντας τον ΣΥΡΙΖΑ απ’ τ’ αριστερά», το ΚΚΕ απαντά ότι ο αγώνας αυτός είναι χαμένος από χέρι, ότι βελτιώσεις στο πλαίσιο του συστήματος δεν γίνονται και ότι ένας τέτοιος αγώνας δεν μπορεί να ‘ναι μέρος ή στάδιο του αγώνα για τον σοσιαλισμό.
Αν αυτή η πολιτική δεν είναι σεχταριστική, τότε όντως δεν απογοητεύει ούτε διασπά τον λαό.
Αυτός που έχει χάσει τη δουλειά του έχει πολλά ακόμα να μάθει για την πολιτική οικονομία.
Κι αυτός που του έχουν κόψει τη σύνταξη και ψηφίζει ΚΚΕ δεν έχει καμιά δουλειά να συμπαραταχθεί με τον ψηφοφόρο του ΣΥΡΙΖΑ ή της ΑΝΤΑΡΣΥΑ ή των ΑΝΕΛ ή της Λαϊκής Δεξιάς διότι τίποτα δεν τους ενώνει
Κι όλα αυτά για έναν φόβο κι ένα γινάτι.
Στην πιο κρίσιμη στιγμή
για τους λαούς της Ευρώπης και για την Αριστερά στην Ελλάδα και την
Ευρώπη τα τελευταία χρόνια. Απ’ την πτώση της ΕΣΣΔ κι ύστερα.
Για πρώτη φορά
Να πάρει το ίδιο ένα
10% μακάρι και 20% και να το αποθηκεύσει για τους αγώνες του μέλλοντος –
λες και ο τωρινός αγώνας για τη διαμόρφωση του παρόντος είναι άσχετος προς τη διαμόρφωση του μέλλοντος.
Και κατάντησε έτσι το
Διότι όταν ο κ. Κουτσούμπας λέει ότι «ένας Περιφερειάρχης είναι υποχρεωμένος να ασκήσει την πολιτική της κυβέρνησης» τι άλλο λέει ότι θα κάνει ο κ. Παφίλης, αν εκλεγεί Περιφερειάρχης, παρά ότι θα ασκήσει κι αυτός την πολιτική της κυβέρνησης; Με τέτοιες όμως κολοσσιαίες ανοησίες δεν κάνεις πολιτική (πόσω μάλλον κομμουνιστική), αλλά προσπαθείς με σοφιστείες να δικαιολογήσεις τη δεινή θέση στην οποίαν έχεις περιέλθει για λόγους α-πολιτικούς, όπως ο φόβος και το γινάτι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου