Η κυβέρνηση καλεί για τη ρύθμιση των ληξιπρόθεσμων οφειλών
Από Σήμερα Δευτέρα θα μπορούν οι οφειλέτες των Ταμείων να υποβάλλουν αίτηση για τη ρύθμιση των ληξιπρόθεσμων οφειλών τους μετά την υπογραφή της σχετικής ερμηνευτικής εγκυκλίου από τον υπουργό Εργασίας Γιάννη Βρούτση και παρά τις αντιδράσεις της τρόικας για πρόβλημα στα δημοσιονομικά. Σύμφωνα με την εγκύκλιο, η οποία αναρτάται στη «Διαύγεια», οι οφειλές δύνανται να ρυθμιστούν σε έως και 100 δόσεις με μειωμένο επιτόκιο 4,5% >>>
από την 1η Ιανουαρίου του 2013.
Το ποσοστό της έκπτωσης επί των νομίμων προσαυξήσεων, τελών
καθυστέρησης και λοιπών επιβαρύνσεων, (όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί στις
31/12/12), κυμαίνεται από 100% στην περίπτωση της εφάπαξ καταβολής των
οφειλών και φθάνει έως 20% στην περίπτωση που η οφειλή ρυθμιστεί στις
100 δόσεις.
Προβλέπεται ακόμη, η δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης
επανένταξης στη ρύθμιση, για μια μόνο φορά, σε περιπτώσεις απώλειάς της
για λόγους ανωτέρας βίας. Λαμβάνεται επίσης μέριμνα προκειμένου να
εξασφαλιστεί η ίση μεταχείριση μεταξύ των οφειλετών που υπήχθησαν στη
ρύθμιση της Νέα Αρχής του Ν.4152/2013, όπως ισχύει, και όσων υπαχθούν
στη νέα ρύθμιση.
Η νέα ρύθμιση έχει εφαρμογή για κύριες οφειλές έως 1.000.000
ευρώ.
Για ποσά κύριας οφειλής άνω του 1.000.000 ευρώ, παραμένουν σε ισχύ
οι διατάξεις του προηγούμενου νόμου Νέα Αρχή (Ν.4152/2013).Για την
ένταξη στην παρούσα ρύθμιση απαιτείται μόνο η υποβολή της αίτησης
υπαγωγής εκ μέρους του οφειλέτη.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η υποβολή των αναλυτικών περιοδικών
δηλώσεων (όπου αυτή προβλέπεται) και η πιστοποιημένη καταβολή των
τρεχουσών ασφαλιστικών εισφορών από την 1 Οκτωβρίου του 2014 και για
όλους τους μήνες που προηγούνται από την υποβολή της αίτησης για τη
ρύθμιση των οφειλών.
Καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή αιτήσεων
υπαγωγής στη νέα ρύθμιση ορίζεται η τελευταία εργάσιμη ημέρα του Μαρτίου
2015.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ