Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...;;;

προβοκατορας
"...Όποιος δεν αντέχει να κάνει αυτή τη δουλειά, να αλλάξει δουλειά. Εδώ και έξι μήνες μετά τις ευρωεκλογές το ΠΑΣΟΚ έβαλε φρένο..." τόνισε ο φασιστο-τηλέμπορας στο Mega, κάνοντας ...επίθεση στον εταίρο του κόμματός του, επειδή -λέει- "προκαλεί προβλήματα στη διαπραγμάτευση με την τρόικα"
Και ...τσαμπουκαλεμένος, κάλεσε τον Σαμαρά να κάνει ό,τι έχει συμφωνηθεί με την τρόικα "και το ΠΑΣΟΚ ας μην τα ψηφίσει, πάμε σε εκλογές" !!! είπε ...αγανακτισμένος.
Τα εσωτερικά των συνεταίρων, δικό τους πρόβλημα, δεν μας αφορούν, αλλά κρατάμε -σαν απόλυτα σωστή- τη λέξη "δουλειά" που χρησιμοποίησε ο Μπουμπούκος. Γιατί μόνο σαν ...δουλειά μπορεί πλέον να χαρακτηριστεί αυτό που κάνουν οι εναπομείναντες ΠΑΣΟΚοΒενιζέλοι, στηρίζοντας την ακροδεξιά κλίκα Σαμαρά, με αντάλλαγμα τη συγκάλυψη των αμαρτιών τους. Κι όποιος Πασόκος, νομίζει ότι "...καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...", ας κάθεται να τ' ακούει απ' το φασιστο-σούργελο, ας ξανα ...θαυμάσει τη φωτο κι ας το πει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ