Η εκπαιδευτικός σε διαθεσιμότητα Δόμνα Μπογδάνου σχολιάζει στο Κόκκινο την τελευταία πρόταση του υπουργού Παιδείας περί εθελοντών στην εκπαίδευση με "πληρωμή" σε μόρια, θεωρώντας ότι είναι μια στοχευμένη ιδέα προς εξοικείωση του κόσμου με τέτοιες συνθήκες "εργασίας".
"Εκτός από της διαφορετικής ταχύτητας εκπαιδευτικούς, τώρα θέλουν να έχουμε μοριούχους χομπίστες. Μιλάμε
τη νέα γλώσσα του Όργουελ. Μειώνει την αξία της εργασίας αυτό, πάνε
περίπατο τα εργασιακά δικαιώματα. Υποθέτω πως αυτοί που θα πάνε,
σιτίζονται από την οικογένειά τους. Είναι ζήτημα επιβίωσης >>>
αλλά και ζήτημα αξιοπρέπειας.
αλλά και ζήτημα αξιοπρέπειας.
Αφήστε που είμαστε 90 εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα που πληρωνόμαστε, μειωμένα βέβαια, αλλά γιατί δεν είπε σε μας να πάμε; Τους μαθητές τους σκέφτηκαν; Ποιος θα μπει στη τάξη έτσι; Έχουν ιδέα τι σημαίνει τάξη;", σημειώνει η Δ. Μπογδάνου
ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ
ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ