από το blog ierissos
Την
Πέμπτη 20 Νοεμβρίου στις 5.00 το απόγευμα το Δημοτικό Συμβούλιο
συζητάει, τοποθετείται και αποφασίζει για την μεταλλευτική δραστηριότητα
στην περιοχή του Δήμου μας. Η αρνητική τοποθέτηση απέναντι στην επέκταση των μεταλλείων πρέπει να θεωρείται δεδομένη καθώς:
- Όλοι οι Δημοτικοί Σύμβουλοι της συμπολίτευσης και ο Δήμαρχος, είναι άνθρωποι του αγώνα ενάντια στα μεταλλεία χρυσού.
- Το προεκλογικό Πρόγραμμα του Συνδυασμού έγραφε κατά λέξη: >>>
- "Η άποψή μας είναι αντίθετη με την επέκταση της παραδοσιακά υφιστάμενης μεταλλευτικής δραστηριότητας. Η επέκταση της μεταλλείας στις Σκουριές και σε άλλες περιοχές μετατρέπει το σύνολο της περιοχής μας σε μια απέραντη μεταλλευτική ζώνη βαριάς βιομηχανικής εκμετάλλευσης".
- Υπέγραψαν την Διακήρυξη της Ενωτικής Πρωτοβουλίας που λέει πως βούλησή μας είναι:
- να αποτρέψουμε την εγκατάσταση και λειτουργία της μεταλλείας και μεταλλουργίας χρυσού-χαλκού στις Σκουριές και τις άλλες θέσεις της περιοχής.
- να διεκδικήσουμε ουσιαστικό έλεγχο για παρανομίες και περιβαλλοντική υποβάθμιση για όσο διάστημα συνεχίζει η μεταλλευτική δραστηριότητα στην περιοχή.
- να επιτύχουμε τον αποχαρακτηρισμό της ΒΑ Χαλκιδικής ως «Μεταλλευτικής» και την σταδιακή της αποκατάσταση.
- να σταματήσουμε τη διάρρηξη του κοινωνικού μας ιστού και να επαναφέρουμε τη δημοκρατική λειτουργία, την ειρήνη και την ηρεμία στην περιοχή, στοιχεία απαραίτητα για τον αλληλοσεβασμό και την αλληλεγγύη μεταξύ των χωριών και των δημοτών μας.
- να προωθήσουμε τη βιώσιμη και ορθολογική ανάπτυξη του Δήμου μας αξιοποιώντας στο μέγιστο βαθμό τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του κάθε χωριού, με πρώτιστη μέριμνα την αρμονική συνύπαρξη, την υγεία, το περιβάλλον και τη δημιουργική εργασία για όλους τους Δημότες,
- να αποκαταστήσουμε το βάναυσα τραυματισμένο αίσθημα δικαίου και την οικογενειακή γαλήνη των άδικα διωκόμενων και φυλακισμένων αγωνιστών - συμπατριωτών μας.
Τα μεταλλεία χρυσού δεν έχουν θέση στον δήμο Αριστοτέλη.
Θα είμαστε όλοι εκεί να διατρανώσουμε μαζί τους την θέλησή μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ