προβοκατορας
Αρκούσε τελικά ένα mail της Τρόϊκας, για να πάθουν ...τσιρλιπιπί οι ΣαμαροΒενιζέλοι. Η "σκληρή διαπραγματευση" -και καλά- η ψήφιση Νόμου με ...τσαμπουκά -για τις 100 δόσεις-, χωρίς να ρωτήσουν τ' αφεντικά, έγιναν τελικά άλλο ένα "ΝΑΙ" στα κέφια των δανειστών-τοκογλύφων. Ο ΕΝΦΙΑ και -ακόμα αδιευκρίνιστο- ο ΦΟΡΟΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ, εξαιρούνται από τις 72-100 δόσεις. Και μιλάμε -το ξαναλέμε- για νόμο που ψηφίστηκε στην ελληνική βουλή και θ' αναγκαστούν τώρα ...να το πάρουν πίσω. Η απόλυτη ξεφτίλα για τους νενέκους, άλλη μια δηλαδή. Πάντως η φήμη >>>
που κυκλοφόρησε ότι,
οι νενέκοι, στα 19 "προαπαιτούμενα" της Τρόϊκας,
θα δώσουν ...20, για να το ...στρογγυλέψουν,
διαψεύστηκε σαν ...προβοκατόρικη...
Α και κάτι άλλο.
Μην το φωνάζετε πολύ, θα ξυπνήσετε τους ...παπαγάλους.
Αποκοιμήθηκαν πάνω στο πληκτρολόγιο,
ενώ ετοίμαζαν την ...εκατοστήεικοστήπέμπτη τους ανάρτηση,
για τη συνάντηση ...Τσίπρα - Αγγελοπούλου !
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ