Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

Ένας χρόνος από την χουντική έφοδο στο Ραδιομέγαρο

Ένας χρόνος από την κατάληψη του Ραδιομεγάρου της ΕΡΤ από  ΜΑΤ και  συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ
ΑΘΗΝΑ: Πανεργατικό συλλαλητήριο στις 6μμ έξω από το Ραδιομέγαρο 
ΘΕΣ/ΝΙΚΗ: Συγκέντρωση στο υπουργείο Μακεδονίας Θράκης στις 12:00
Όλοι στον αγώνα για ελεύθερη ενημέρωση, δημοκρατία, κοινωνική δικαιοσύνη, για το Ψωμί, την Παιδεία, την Ελευθερία της εποχής μας. Αφού προετοίμασαν μεθοδικά το κλίμα με απειλές, ‘τροχειοδεικτικά’ δημοσιεύματα και ψέματα για αστοιχείωτους περί δήθεν επικίνδυνης ακτινοβολίας, χτύπησαν την 7η Νοέμβρη 2013, στις 4:20 τα ξημερώματα τη φωνή που ενημερώνοντας αδιάλειπτα επί πέντε μήνες, έδειχνε ταυτόχρονα στην πράξη τον άλλο δρόμο.  
Το δρόμο της αξιοπρέπειας, της συλλογικότητας και του αγώνα. >>>





Μια μόλις μέρα μετά την ψήφιση της σκανδαλώδους διάταξης που χάριζε στους καναλάρχες τις άδειες ψηφιακής εκπομπής, πραγματοποιείται η χουντική έφοδος στο Ραδιομέγαρο.
Οι δυνάμεις καταστολής προσπάθησαν με τα χημικά να κρατήσουν τον κόσμο μακριά, τον κόσμο, τον ουσιαστικό ιδιοκτήτη της ΕΡΤ, που έτρεξε, αλληλέγγυος στον αγώνα των εργαζομένων της Ελεύθερης ΕΡΤ, για να περιφρουρήσει τη δημόσια περιουσία.


Όλοι στο πανεργατικό συλλαλητήριο την Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014 στις 6μμ έξω από το Ραδιομέγαρο.
Όλοι στον αγώνα για ελεύθερη ενημέρωση, δημοκρατία, κοινωνική δικαιοσύνη, για το Ψωμί, την Παιδεία, την Ελευθερία της εποχής μας.
Θεσσαλονίκη
Συγκέντρωση στο υπουργείο Μακεδονίας Θράκης 
διοργανώνουν  
ΣΗΜΕΡΑ Παρασκευή 7 Νοεμβρίου στις 12:00 
οι εργαζόμενοι της Ελεύθερης Αυτοδιαχειριζόμενης ΕΡΤ-3.

Το απόγευμα της Παρασκευής στις 18:00 
διοργανώνεται στην Αθήνα  
πανεργατικό συλλαλητήριο στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ