Αυτή είναι η εικόνα της θάλασσας του
Στρατωνίου χθες, 13 Νοεμβρίου. Για όσους δεν ξέρουν, το κόκκινο χρώμα
είναι από τα όξινα νερά του μεταλλείου που θεωρούνται υγρά βιομηχανικά
απόβλητα. Υποτίθεται ότι αυτά τα νερά η καλή εταιρεία τα περνάει από
χημική επεξεργασία πριν την απόρριψή τους στη θάλασσα, αλλά >>>
κάθε τρεις
και λίγο κάτι πάει στραβά…
Χθες πάλι τι έφταιξε;
Έγινε καμιά
θεομηνία και δεν το αντιληφθήκαμε;
Η το καταπληκτικό σύστημα διαχείρισης
των νερών του μεταλλείου δεν μπόρεσε να διαχειριστεί τη συνηθισμένη
βροχή της περασμένης εβδομάδας;
Μήπως είμαστε πάλι εμείς οι κακοί που
«δυσφημούμε το Στρατώνι»;
Είμαστε εμείς που του χαλάμε την ωραία εικόνα
της «γαλάζιας σημαίας» που παίρνει κάθε χρόνο;
Θλιβερή η εικόνα, αλλά
ακόμα πιο θλιβερή είναι η στάση των κατοίκων αυτού του χωριού που τα
δέχονται όλα και δε μιλούν.
Κατά σύμπτωση, χθες το απόγευμα στο
Δημοτικό Συμβούλιο Αριστοτέλη γινόταν συζήτηση για τα οικονομικά του
Δήμου. Εκεί ο πρώην Δήμαρχος Χρήστος Πάχτας (ναι, ο γνωστός
διαπλεκόμενος) είπε ότι ο Δήμος δεν μπορεί να επιβιώσει χωρίς τα λεφτά
της εταιρείας.
Θαυμάστε στις φωτογραφίες μία από τις προσφορές της εταιρείας στο Δήμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ