Ψήφισαν και Ξε-Ψήφισαν μέσα σε 3 μέρες, οι κο-κο-κο των ΣαμαροΒενιζέλων... Ψήφισαν πρώτα πανηγυρικά και τσαμπουκαλεμένα το έτσι: να συμπεριληφθεί ο ΕΝΦΙΑ στις 100 δόσεις. Φουσκωμένοι από περηφάνεια, αφού το' καναν ...χωρίς να ρωτήσουν την Τρόϊκα. "Μάγκες, μιλάμε ρε, οι Σαμαράς-Βενιζέλος..."
Κι ύστερα, άνοιξαν το PC, είδαν το mail (πολύ θα' θελα να το δω αυτό το mail) που τους έστειλαν τα ...κοκόρια-αφεντικά και τους έπεσε η μαγκιά στο πάτωμα. "Ξεπουπουλιασμένοι" και με το λειρί πεσμένο, έτρεξαν >>>
άρον-άρον και ψήφισαν το ακριβώς αντίθετο..., το γκιουβέτσι:
να ΜΗΝ συμπεριληφθεί ο ΕΝΦΙΑ στις 100 δόσεις...!!!
147 ψήφισαν ΝΑΙ και 2 "παρών" (Κακλαμάνης και Κασσής του ΠΑΣΟΚ).
Ο Ψυχάρης της ΝΔ, εν τω μεταξύ, εγκατέλειψε το ...κοτέτσι (παραιτήθηκε)
με μια επιστολή που πρέπει να εξετάσουν ...κοτο-ψυχαναλυτές
κι αφού προηγουμένως ψήφισε κανονικά, σαν κο-κο-κο ! (γι' αυτό σας λέω)
ΥΓ. ...οσο για το πρωτοσέλιδο της kontra, όσο κι αν δεν έχουμε καμμιά εκτίμηση γι' αυτήν,
λέει την πάσα αλήθεια και κάνει μια πρόταση, το λιγότερο ...ρεαλιστική
(όχι τίποτ' άλλο, για να γλυτώσουν κι οι κο-κο-κο, τα έλα-ξαναέλα κάθε τόσο)...
Κι ύστερα, άνοιξαν το PC, είδαν το mail (πολύ θα' θελα να το δω αυτό το mail) που τους έστειλαν τα ...κοκόρια-αφεντικά και τους έπεσε η μαγκιά στο πάτωμα. "Ξεπουπουλιασμένοι" και με το λειρί πεσμένο, έτρεξαν >>>
άρον-άρον και ψήφισαν το ακριβώς αντίθετο..., το γκιουβέτσι:
να ΜΗΝ συμπεριληφθεί ο ΕΝΦΙΑ στις 100 δόσεις...!!!
147 ψήφισαν ΝΑΙ και 2 "παρών" (Κακλαμάνης και Κασσής του ΠΑΣΟΚ).
Ο Ψυχάρης της ΝΔ, εν τω μεταξύ, εγκατέλειψε το ...κοτέτσι (παραιτήθηκε)
με μια επιστολή που πρέπει να εξετάσουν ...κοτο-ψυχαναλυτές
κι αφού προηγουμένως ψήφισε κανονικά, σαν κο-κο-κο ! (γι' αυτό σας λέω)
ΥΓ. ...οσο για το πρωτοσέλιδο της kontra, όσο κι αν δεν έχουμε καμμιά εκτίμηση γι' αυτήν,
λέει την πάσα αλήθεια και κάνει μια πρόταση, το λιγότερο ...ρεαλιστική
(όχι τίποτ' άλλο, για να γλυτώσουν κι οι κο-κο-κο, τα έλα-ξαναέλα κάθε τόσο)...
προβοκατορας

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ