Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014

Τάσος Κανταράς, για τις αμαρτίες της σύμβασης DIGEA

"Η DIGEA ΦΟΡΤΩΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΤΗΣ"
Δήλωση του Τάσου Κανταρά, επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του Δήμου Πολυγύρου και μέλους της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (Κ.Ε.Δ.Ε)
Κατά τη σημερινή συνεδρίαση του Δ.Σ της Κ.Ε.Δ.Ε, παρουσία και του Υπουργού Εσωτερικών, κ. Ντινόπουλου συζητήθηκαν τα αιτήματα της ΚΕΔΕ επί της κατάρτισης του Κρατικού Προϋπολογισμού, όπως και άλλα σχετικά οικονομικά ζητήματα. Κατά την τοποθέτηση μου έθεσα υπόψη του Δ.Σ, ένα ζήτημα που αφορά ιδιαίτερα τους Δήμους της Περιφέρειας. >>>
 



Είναι η υλοποίηση της σύμβασης της Digea για την παροχή ψηφιακού τηλεοπτικού σήματος ανά την Επικράτεια
Πέρα από τον γνωστό αμαρτωλό τρόπο εκχώρησης των συχνοτήτων, πού ευνοεί τα μεγάλα μιντιακά συμφέροντα σε βάρος των περιφερειακών καναλιών -τα οποία δύσκολα θα επιβιώσουν- υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με τη μη τηλεοπτική κάλυψη περιοχών της περιφέρειας. 
Πρόβλημα που καλούνται να λύσουν οι τοπικοί Δήμοι, με την κατασκευή τοπικών αναμεταδοτών, που θα πληρώσουν οι ίδιοι και οι δημότες τους.

Κατόπιν τούτων ζήτησα από το ΔΣ της ΚΕΔΕ να αναλάβει πρωτοβουλία και να απαιτήσει από τα αρμόδια Υπουργεία να επιβάλλουν στην εταιρεία παροχής ψηφιακού σήματος την υποχρέωση ανάληψης του κόστους όλων των απαιτούμενων τοπικών αναμεταδοτών.


Σε καμία περίπτωση οι πολίτες δεν πρέπει να πληρώσουν παροχές που στερούνται και οι Δήμοι να αναλάβουν τα σπασμένα των συμφερόντων των μεγαλοκαναλαρχών. Η Διοίκηση της ΚΕΔΕ οφείλει να αναλάβει τις ευθύνες της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ