Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

EΣΑμεΑ: "Ανάλγητος ΕΝΦΙΑ" (επιστολή στον Χαρδούβελη)

Επείγουσα επιστολή στον υπουργό Οικονομικών Γ. Χαρδούβελη απέστειλε η ΕΣΑμεΑ, με την οποία ζητά να μην υπολογιστούν τα επιδόματα αναπηρίας, προνοιακά, εξωιδρυματικό, διατροφικό κλπ. στο εισόδημα ως όριο για τις εκπτώσεις/ απαλλαγές από τον ΕΝΦΙΑ: 
"Δεκάδες πολίτες έχουν διαμαρτυρηθεί στην ΕΣΑμεΑ, από τη στιγμή που οι εκπτώσεις και οι απαλλαγές που προσδοκούσαν χάθηκαν, με την απόφαση του υπουργείου Οικονομικών να συμπεριλάβει στο συνολικό ετήσιο οικογενειακό εισόδημα που λαμβάνεται υπόψη για τη >>>
 



χορήγηση των απαλλαγών από τον ΕΝΦΙΑ, το τεκμαρτό εισόδημα, αλλά ακόμη και τα εισοδήματα που δεν λαμβάνονται υπόψη για το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα:


το ΕΚΑΣ, τα προνοιακά επιδόματα αναπηρίας, διατροφικό, εξωιδρυματικό!
Τα επιδόματα αναπηρίας δίνονται ως το ΜΟΝΑΔΙΚΟ βοήθημα ενός κράτους που δεν προστατεύει με κανένα άλλο τρόπο ανθρώπους με βαριές αναπηρίες και χρόνιες παθήσεις, ώστε να αντιμετωπίσουν ως ένα βαθμό το πρόσθετο και μεγάλο κόστος που επιφέρει η αναπηρία τους. 

Στη χώρα που η ανεργία στα άτομα με αναπηρία έχει χτυπήσει κόκκινο, η κοινωνική πρόνοια έχει περιέλθει σχεδόν εξολοκλήρου στη διακριτική ευχέρεια των οικογενειών και το κόστος της αναπηρίας δεν έχει μετρηθεί ποτέ, παρά τις συνεχείς πιέσεις του οργανωμένου αναπηρικού κινήματος, η συμπερίληψη αυτών των επιδομάτων στο εισοδηματικό όριο και η συνακόλουθη ακύρωση έκπτωσης ή απαλλαγής από τον ΕΝΦΙΑ οδηγεί σε δυσβάσταχτα περιθώρια επιβίωσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ