φωτο: Αξιωματούχοι της Eldorado-Μπόμπολας, με "στολή εκστρατείας" (ετοιμοπόλεμοι, επειδή πάντα και παντού, καραδοκούν αναρχο-οικολόγοι εγκληματίες), παραλαμβάνουν ακόμη ένα μετάλλιο ανδρείας και "προστασίας του περιβάλλοντος" (σ.σ. τα μετάλλια, είναι όλα χρυσά -εννοείται- κι όχι τίποτα ...φτηναδούρες Φο Μπιζού). Μια φήμη που κυκλοφόρησε ότι, όταν τιμώμενος αξιωματούχος, ρώτησε τους διοργανωτές: "μα είμαι γεμάτος μετάλλια, που να το βάλω αυτό;;;" ακούστηκε >>>
απάντηση από τον ίδιο τον ...Κάκαβο (αυτοπροσώπως) "βάλ' το, εκεί που ξέρεις"
διαψεύστηκε σαν ...προβοκατόρικη.
Εν τω μεταξύ (άσχετο), αυστηρό διάβημα πρός τον ΣΒΒΕ και την Καθημερινή, έστειλε ο ...Δένδιας,
διεκδικώντας τουλάχιστον ...μισό μετάλλιο και για τη δική του προσφορά στην προστασία του περιβάλλοντος !!!
"Τόσο χημικό, πλαστική σφαίρα και κλωτσομπούνι, ρίξαμε" δήλωσε ο Δένδιας,
"δεν θα πάρουμε, ούτε μισό μετάλλιο;;;"
Η φήμη πάντως που κυκλοφόρησε ότι από ορθογραφικό λάθος, έγραψε:
"απαιτώ τουλάχιστον μισό ...μεταλλείο" (!!!) αντί του ορθού "απαιτώ τουλάχιστον μισό μετάλλιο"
κι η Eldorado-Μπόμπολας, τον ...ξέχεσε πατώκορφα (συγνώμη κιόλας),
διαψεύστηκε -και αυτή- σαν ...προβοκατόρικη.
"...γαμώτο, έρχεται δηλαδή κι άλλο μετάλλιο. Που θα το βάλω;"
αναρωτήθηκε ξανά, διαβάζοντας τα φρέσκα νέα, ο αξιωματούχος, που λέγαμε...
κι απάντηση δεν πήρε...
Άμα γουστάρετε, δώστε την, εσείς...
προβοκατορας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ