Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Δημοσκόπηση (Palmos/SBC TV). Προβάδισμα 10,4% για ΣΥΡΙΖΑ !

Διευρύνθηκε τον Νοέμβριο το δημοσκοπικό προβάδισμα του ΣΥΡΙΖΑ και έφτασε στο 10,4%, σύμφωνα με την νέα έρευνα της Palmos Analysis για το SBC TV (διάστημα 31/10 - 3/11). Χαρακτηριστικό είναι ότι τα ποσοστά των 2 κομμάτων της σημερινής συγκυβέρνησης αθροίζουν συνολικά 23,1% (Ν.Δ. 19% και ΠΑΣΟΚ 4,1%) και υπολείπονται του ΣΥΡΙΖΑ κατά 6,3%, ενώ στην παράσταση νίκης, ο ΣΥΡΙΖΑ προηγείται της ΝΔ κατά 38% !!! 
Συγκεκριμένα, στην πρόθεση ψήφου, η δημοσκόπηση δείχνει: >>>
 



 
ΣΥΡΙΖΑ 29,4%
Νέα Δημοκρατία 19%
Χρυσή Αυγή 6,5%
Ποτάμι 5,4%
ΚΚΕ 4,3%
ΠΑΣΟΚ 4,1%
Ανεξάρτητοι Έλληνες 3%
Οικολόγοι Πράσινοι 1,4%
ΛΑΟΣ 1,2%
Δημιουργία Ξανά 1,2%
ΔΗΜΑΡ 0,5%
Άλλο 4%

Οι αναποφάσιστοι 
και όσοι δήλωσαν ότι θα απέχουν φτάνουν το 20,9%: 
Δεν έχω αποφασίσει 9,7%, 
Δεν θα ψηφίσω 4,8%, 
Λευκό/Άκυρο 3,8%, ΔΞ/ΔΑ 1,6%


Στην παράσταση νίκης 
ο ΣΥΡΙΖΑ συγκεντρώνει 63% έναντι 25% της ΝΔ, 

αλλά ο Αντώνης Σαμαράς συνεχίζει να προηγείται του Αλέξη Τσίπρα 
στην καταλληλότητα για πρωθυπουργός, με 37% έναντι 30%.

Η απόλυτη πλειοψηφία (54%) θεωρεί ότι πρέπει να εξαντληθεί η τετραετία της κυβέρνησης Σαμαρά, 
ωστόσο, ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσοστό της τάξης του 43% θεωρεί ότι η σημερινή κυβέρνηση δεν θα αντέξει και θα οδηγηθούμε σε πρόωρες εκλογές.

Στο κεντρικό πολιτικό δίλημμα για το ποια κυβέρνηση μπορεί να βγάλει τη χώρα εκτός Μνημονίου 
το 24% απαντά «κυβέρνηση Ν.Δ.», ενώ 
το 27%, συγκεντρώνει η απάντηση «κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ». 

Το 46% εκτιμά ότι ούτε αυτή ούτε μία κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είναι κατάλληλη για να βγάλει την Ελλάδα από τα Μνημόνια.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ