Πλαστή εικόνα προεδρικής πλειοψηφίας καλλιεργούν Σαμαράς - Βενιζέλος
Στο κενό πέφτουν οι παρασκηνιακές προσπάθειες της κυβέρνησης για τον διεμβολισμό των ανεξάρτητων βουλευτών, των ΑΝ.ΕΛΛ. και της ΔΗΜ.ΑΡ. Σαμαράς και Βενιζέλος παίζουν με την αποστασία βουλευτών,
αλλά αδυνατούν να συγκεντρώσουν τους 180 για να εκλέξουν Πρόεδρο και να
συνεχιστεί το μνημονιακό καθεστώς. Ο Σαμαράς επιχειρεί να πείσει τη
Μέρκελ και τον Γιούνκερ ότι θα καταρρεύσει αν πάρει όλα τα επώδυνα μέτρα
τα οποία αξιώνει η τρόικα και επισπεύδει την ψηφοφορία για τον Πρόεδρο
με στόχο να αποτρέψει την αυτοδυναμία του ΣΥΡΙΖΑ. Έντρομος ο Βενιζέλος
διαρρέει ονόματα και ανοίγει πρώτος τον δρόμο της επίσπευσης της ψηφοφορίας
για τον Πρόεδρο πριν χάσει τον έλεγχο του εναπομείναντος ΠΑΣΟΚ. Οι δύο
κυβερνητικοί εταίροι ελπίζουν ότι η ήττα τους θα είναι διαχειρίσιμη αν
δεν χρεωθούν το σύνολο των νέων μέτρων για τους φόρους και τις περικοπές
σε μισθούς και συντάξεις.
Την >>>
ίδια ώρα, στο παρασκήνιο διακινούνται σενάρια απελπισίας ακόμη και
για κυβέρνηση "ειδικού σκοπού" ως δεύτερη γραμμή άμυνας απέναντι στην
πολιτική αλλαγή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
-
Επισπεύδουν την προεδρική εκλογή, ανοίγουν την πόρτα της εξόδου -
Από 200 ευρώ η κατώτατη σύνταξη! -
ΣΥΡΙΖΑ για κυβέρνηση: Δεν της βγαίνουν οι "180" και καταφεύγει σε αποστασίες -
Οι 30 πρόθυμοι της "συναίνεσης", που έγιναν 8, οι εξής 4 -
Ο Ευ. Βενιζέλος "φλερτάρει" κατ' ανάγκην με την πρόωρη κάλπη -
Και Μνημόνιο και παράταση και νέα μέτρα! -
Η ΔΗΜ.ΑΡ. διαμηνύει ότι δεν γίνεται "μαξιλάρι" της συγκυβέρνησης -
Κάλεσμα του ΣΥΡΙΖΑ στη συγκέντρωση των συνδικάτων στο Σύνταγμα την Κυριακή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ