Πρι από λίγο, ο Σαμαράς, κατέθεσε μήνυση ...κατά του βουλευτή των ΑΝΕΛ, Παύλου Χαϊκάλη. Τώρα, αν τον μήνυσε επειδή κατάγγειλε την απόπειρα δωροδοκίας ή επειδή δεν δέχτηκε τη δωροδοκία, θα το διελευκάνει, η ...αδέκαστη δικαιοσύνη. Πάντως τα κανάλια των εργολάβων, λες και εκπέμπουν απ' ευθείας από τα γραφεία της ΝΔ, συμφωνούν σε ένα πράγμα: το ότι να καταγγέλεις απόπειρα δωροδοκίας "δηλητηριάζει" την πολιτική ζωή και βλάπτει σοβαρά, τη ...Δημοκρατία. Οπότε, δικαιώνονται όσοι -σε αντίθεση με τον ...επίορκο Χαϊκάλη- δεν κατήγγειλαν τίποτα, φώναξαν απλά "Σταύρος Δήμας" και τώρα, ακόμα ...μετράνε !!!
Αυτά και ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ !!!
Αυτά και ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ !!!
ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΗΧΗΤΙΚΟ >>>
- Επίθεση εναντίον ΜΜΕ και ΑΝΕΛ από τον εμπλεκόμενο στην υπόθεση Χαϊκάλη
- ΑΝΕΛ: Τροπολογία για να μην τιμωρείται η παγίδευση συνομιλιών
- Πολιτικός πόλεμος στον απόηχο των καταγγελιών Χαϊκάλη
- Φωτογραφίες του Γιώργου Αποστολόπουλου έδωσε στη δημοσιότητα η ΝΔ
- Ο τραπεζικός Γιώργος Αποστολόπουλος φέρεται ως ο μεσάζοντας που δωροδόκησε τον Χαϊκάλη
- Μητσοτάκης: Οι εκλογές κινδυνεύουν να γίνουν σε μια περίοδο ζούγκλας για την Ελλάδα
- Καμμένος: Να δοθεί άδεια για να δείξουμε το υλικό
- Αντίδραση Τσίπρα για Χαϊκάλη: Εκτιμώ ότι πρόκειται για σοβαρή καταγγελία
- Χαϊκάλης: Μού έδιναν 2-3 εκατομμύρια για να ψηφίσω Πρόεδρο
...και μια που το' φερε η κουβέντα, διαβάστε κι ένα άλλο (εδω)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ