Κώστας
Ευθυμίου «Εργατική Βοήθεια» και «Κοινωνική Αλληλεγγύη»:
Δύο παραδείγματα ταξικής αλληλέγγυας δράσης στην Ελλάδα
του Μεσοπολέμου >>>
Πρόλογος: Βαγγέλης Καραμανωλάκης
Σχήμα: 14Χ20,5 • Σελίδες: 168 • Τιμή: 8,5 ευρώ • ISBN 978-960-9797-35-1
Η, εν πολλοίς άγνωστη, ιστορία δύο οργανώσεων ταξικής αλληλέγγυας δράσης
στα χρόνια του Μεσοπολέμου: της Εργατικής Βοήθειας και της Κοινωνικής
Αλληλεγγύης· αυτό είναι το θέμα αυτού του εξαιρετικού βιβλίου.
Ο συγγραφέας, παρότι δεν είναι ιστορικός,
καταγράφει με απαράμιλλη ιστορική ακρίβεια μια πτυχή της ιστορίας του εργατικού
κινήματος στην Ελλάδα, αναδεικνύοντας την ανάγκη ταξικής αλληλέγγυας δράσης
σήμερα και τη σύνδεσή της με το διεκδικητικό κίνημα.
Το βιβλίο αναμετράται ευθέως με τις
απόψεις εκείνες που εντός των αντικαπιταλιστικών δυνάμεων στέκονται αρνητικές
με τα κινήματα αλληλεγγύης που αναπτύσσονται στις γειτονιές και στις πόλεις.
Απέναντι σε αυτές τις απόψεις αντιπαραθέτει τη συγκρότηση ενός πρωτόγνωρου
κινήματος αλληλεγγύης, τις πρακτικές που δημιουργήθηκαν εντός του, την
εκπαίδευση όσων συμμετείχαν στην εκδήλωσή του σε λογικές και συμπεριφορές. Όλα
όσα θα μπορούσαν να αποτελέσουν ένα πολύτιμο μάθημα για το σήμερα.
Ένα βιβλίο που αλλάζει την οπτική μας για την ιστορική διαδρομή της
Αριστεράς στην Ελλάδα.
Ο Κώστας Ευθυμίου γεννήθηκε το 1960 στο Χαλάνδρι. Σπούδασε Μαθηματικά στο
Πανεπιστήμιο Αθηνών. Άρχισε να ασχολείται με τα κοινά και την Αριστερά από τα μαθητικά
του χρόνια και συνεχίζει μέχρι σήμερα.
Τα ωραιότερα ημερολόγια για το 2015 διακινούνται από τις Εκδόσεις των Συναδέλφων!
Ημερολόγιο των εργαζομένων 2015 της ΕΣΕ
Ημερήσιον Δελτίον Ποιοτικού Ελέγχου 2015 από την Πατ-Κιουτ Προντάξιονς
------------------------------ ------------------------------ ------------------------------ -

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ