Συνάδελφοι, Στη
σημερινή συνάντηση του ΔΣ της ΕΛΜΕ
Χαλκιδικής με τον Δ/ντή Δ/θμιας Εκπ/σης
Χαλκιδικής, αναδείχθηκε το σοβαρό θέμα
των κενών στα σχολεία του Νομού μέχρι
σήμερα. Πάνω από τρεις μήνες
έχουν περάσει από την έναρξη των μαθημάτων
και παρά τις πομπώδεις και επανειλημμένες
διακηρύξεις του Υπουργείου Παιδείας,
τα κενά στα σχολεία ακόμη
δεν έχουν καλυφθεί! Μέχρι
την 10η
Δεκεμβρίου, χάνονταν 370 διδακτικές ώρες
από έλλειψη καθηγητών. Μετά τις πρόσφατες
>>>
προσλήψεις αναπληρωτών εξακολουθούν
να μην καλύπτονται 200 ώρες την εβδομάδα
σε σχολεία του Νομού, με σοβαρότατες
ελλείψεις στην ειδική αγωγή,
παρά τις διαβεβαιώσεις του Υπουργού
ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί θα βρίσκονται
στη θέση τους μες στον Σεπτέμβρη...
Η
λύση δεν βρίσκεται ούτε στην ανάθεση
υπερωριών, που υπονομεύουν το ωράριο
μας και εξουθενώνουν εργασιακά τους
συναδέλφους, ούτε φυσικά στα μπαλώματα,
από περικοπές στις ώρες διδασκαλίας
μαθημάτων ή του τρίωρου του υπευθύνου
εργαστηρίου που σε αρκετές περιπτώσεις
δεν δίνεται κτλ.
Ιδίως η
αλλαγή του ωρολογίου προγράμματος είναι
στην πράξη λανθασμένη και παράνομη
πρακτική που μπορεί μεν
να ξεκινά μερικές φορές από καλές
προθέσεις στη μικροκλίμακα ενός σχολείου
(στη λογική του να κάνουν
τουλάχιστον πχ λίγα Μαθηματικά τα παιδιά
από το να μην κάνουν καθόλου μέχρι να
έρθει καθηγητής Μαθηματικών στο σχολείο)
αλλά στην πράξη συγκαλύπτει προβλήματα,
δημιουργεί ανισότητες από σχολείο σε
σχολείο, λειτουργεί αντιπαιδαγωγικά
και στερεί θέσεις εργασίας από αδιόριστους
συναδέλφους.
Καταδικάζουμε
αυτήν την πρακτική, για όποιον λόγο κι
αν γίνεται και απαιτούμε μαζικούς
διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών για
όλα τα σχολεία και ιδίως στα σχολεία
ειδικού σκοπού, τα οποία κάθε χρόνο
λειτουργούν με ελαστικά εργαζόμενους
συναδέλφους.
Να σπάσουμε στην πράξη τη
λογική δημιουργίας λογιστικού πλεονάσματος
στο προϋπολογισμό με σκοπό την αποπληρωμή
του ληστρικού χρέους που μας επιβάλλει
η πολιτική Κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ και να
βάλουμε για μια φορά πραγματικά τους
ανθρώπους και κυρίως τα παιδιά μας, πάνω
από τους αριθμούς και τα κέρδη τους!
Το Δ.Σ. / Πολύγυρος 16/12/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ