Συγκέντρωση στα Προπύλαια διοργανώνουν αύριο στις 6 το απόγευμα –λίγο
πριν τη διεξαγωγή της πρώτης ψηφοφορίας για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας–
οργανώσεις της Αριστεράς. Σε κοινή ανακοίνωσή τους ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΕΕΚ, ΟΚΔΕ
και "Πρωτοβουλία για την αριστερή μετωπική συμπόρευση", τονίζουν ότι η
κυβέρνηση επιδιώκει σε κλίμα χυδαίων εκβιασμών, απροσχημάτιστης στήριξης
των μηχανισμών της Ε.Ε. και του >>>
ιμπεριαλισμού και παρέμβασής τους στις
εσωτερικές πολιτικές εξελίξεις υπέρ των Σαμαρά-Βενιζέλου, να συνεχίσει
για ενάμιση ακόμα χρόνο την εφαρμογή των βάρβαρων μέτρων που έχει ήδη
προετοιμάσει και συμφωνήσει με την τρόικα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
"Εργαζόμενοι,
Η κυβερνητική πρωτοβουλία για την επίσπευση της εκλογής του ΠτΔ δείχνει
τα τεράστια αδιέξοδα της αντιδραστικής πολιτικής των μνημονίων, της
τρόικα, της ΕΕ και του κεφαλαίου, που εφαρμόζει η συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ.
Η κυβέρνηση επιδιώκει μέσα σε κλίμα χυδαίων εκβιασμών, απροσχημάτιστης
στήριξης των μηχανισμών της ΕΕ και του ιμπεριαλισμού (βλ δηλώσεις
εκπροσώπων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, γερμανών αξιωματούχων κλπ) και
παρέμβασής τους στις εσωτερικές πολιτικές εξελίξεις υπέρ των
Σαμαρά-Βενιζέλου, να περάσει τον κάβο της προεδρικής εκλογής για να
συνεχίσει για 1,5 ακόμα χρόνο την εφαρμογή των βάρβαρων μέτρων που έχει
ήδη προετοιμάσει και συμφωνήσει με την τρόικα!
Για αυτούς τους λόγους οι επόμενες μέρες είναι κρίσιμες.
Η διαδικασία
εκλογής του ΠτΔ πρέπει να βρει τους εργαζόμενους στον δρόμο, σε μεγάλες
διαδηλώσεις, απεργίες και κινητοποιήσεις για να μην περάσουν οι
εκβιασμοί.
Για να ανατρέψουμε αυτή την πολιτική, να συντρίψουμε τη μνημονιακή συγκυβέρνηση και τα βάρβαρα μέτρα που ετοιμάζουν.
Να ανοίξουμε ένα άλλο δρόμο στην ελληνική κοινωνία που θα βάζει μπροστά
τα συμφέροντα της εργαζόμενης πλειοψηφίας έξω από την φυλακή των
μνημονίων, του χρέους, του ευρώ και της ΕΕ, της επιτροπείας, της
εκμετάλλευσης, του αυταρχισμού της κυβέρνησης και του κράτους έκτακτης
ανάγκης.
ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 6.00 μμ στα Προπύλαια
ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α
Ε.Ε.Κ
ΟΚΔΕ
Πρωτοβουλία για την αριστερή μετωπική συμπόρευση

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ