Χιλιάδες διαδηλωτές το Σαββάτο στην Αμερικανική πρωτεύουσα ενώνουν τις φωνές τους ενάντια στους αλλεπάλληλους θανάτους άοπλων αφροαμερικανών πολιτών στα χέρια αστυνομικών και διαδηλώνουν, για την αθώωση των συγκεκριμένων φρουρών από τις αρμόδιες δικαστικές αρχές.
"Πάμε ΣΥΡΙΖΑ. Είμαι εμπνευσμένος από τον αγώνα των Ελλήνων εργαζομένων και μαθητών ενάντια στην λιτότητα. Η Ελλάδα είναι μια έμπνευση για τον αγώνα εδώ" λέει Αμερικανός διαδηλωτής, χθές στην μεγάλη διαδήλωση >>>
στην Ουάσιγκτον.
Το ενδιαφέρον τους για τις πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα εξέφρασαν κι άλλοι διαδηλωτές, όταν αντιλήφθηκαν την παρουσία του τηλεοπτικού συνεργείου του New Greek TV στην πορεία.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του μέλους της Διεθνούς Σοσιαλιστικής Οργάνωσης, Μάικλ Σταρκ, ο οποίος εξέφρασε την υποστήριξή του στον ΣΥΡΙΖΑ, ενώ συσχέτισε τις κινητοποιήσεις στην Ελλάδα με τις αντίστοιχες στις ΗΠΑ. (στο 2'.01'' του βίντεο)
περισσότερα στο kinisienergoipolites

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ