Φρένο στη χρήση του διαδικτύου από κληρικούς και μοναχούς βάζει η Ιερά Σύνοδος της εκκλησίας, με σχετική εγκύκλιο που εξέδωσε. Από την εγκύκλιο μπαίνουν περιορισμοί στις on line συζητήσεις και σχόλια που κάνουν οι κληρικοί, όταν αναπτύσσεται διχαστικός λόγος, προπαγανδισμός ή προβάλλονται κομματικές παρατάξεις, όπως επισημαίνεται στην εγκύκλιο.
«Οι μοναχοί δεν επιτρέπεται να >>>
εκφράζονται, ακόμη και διά των μέσων του διαδικτύου, δια τρόπου ο οποίος τους οδηγεί στην αλλοτρίωση της ασκητικής τους υποσχέσεως και σε ανάμιξή τους με εγκόσμιες μέριμνες, γεγονός που πλήττει τη φύση του μοναχισμού» αναφέρει η εγκύκλιος, σύμφωνα με την εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος».
Αυτή βάζει στο στόχαστρο ιστοσελίδες ιδιωτών που «υπερέβησαν τα όρια της γελοιότητας», όπως σημειώνεται, καθώς στο διαδίκτυο λειτουργούν blog για on line εξομολογήσεις ή ακόμη και άναμμα κεριών.
Τέλος, μπαίνουν περιορισμοί και στις ιστοσελίδες των ενοριών, οι οποίες μπορούν να λειτουργούν μόνο με έγκριση και αποκλειστικά για την ενημέρωση των ενοριτών, για ζητήματα όπως συσσίτια και προγράμματα κατηχήσεως, ή για την ιστορία του ναού και δεν επιτρέπεται να προβάλλουν κάποιο πρόσωπο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ